Tuesday, 23 April 2013

Fashion Philosophy Fashion Week Poland

Hello guys,
I was off for Fashion Week in Łódź...it's been my first time and it was really cool. I was sad to be back, but luckily I was invited for another one in autumn, cannot wait! :D  I really missed writing though. I still haven't manage to prepare anything proper for a blogpost, so I thought I'd share some photos first. At least it'll be a refreshing blogging experience,  as I never publish anything that private. That's just random stuff from my mobile phone cam. I'm going to edit some nail polish photos asap, I'm just miserably busy with work, designing posters and translating...it's hard to be back to blogging after such a break, too many things on my mind, help!

Jak pewnie część z Was zauważyła, nie było mnie kilka dni...byłam na łódzkim tygodniu mody, był to mój pierwszy raz i strasznie mi się podobało. Żal było wracać, ale na szczęście dostałam już zaproszenie na kolejny...więc nie mogę doczekać się już jesieni. ;) Tęskniłam też za blogiem, niestety nadal nie zdołałam przyszykować czegoś sensownego na notkę, więc stwierdziłam, że najpierw podzielę się zdjęciami. Przynajmniej będzie to jakieś nowe doświadczenie blogowe, bo zwykle nie wstawiam nic zbyt osobistego. W sumie to tylko przypadkowe zdjęcia z mojej komórki...może kiedyś wstawię jakieś lepsze. Postaram się też obrobić jakieś sensowne lakierowe zdjęcia jak najszybciej. Ogólnie jestem beznadziejnie zajęta pracą, projektowaniem plakatów i tłumaczeniami...trudno ponownie wdrożyć się w blogowanie, mam za dużo na głowie...rautnku!


window view



last day
on the way home with my infamous pig-pillow Peppa
some accessories from Showroom, strangely enough I did not buy any nail polish... I spent my money on God knows what!


4 comments:

  1. Super biżu, co to za bransoletka?

    Kot z baru ma miszcza :P

    ReplyDelete
  2. I co nic nie mówiłaś, hę? ;p takto byśmy się umówiły czy coś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisałam ciągle na FB i nikt nie reagował! :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...