Thursday, 25 April 2013

Dark Knight, Topshop

Dark Knight, Topshop
I'm in love with Topshop polishes, they're a bit pricey, but the quality and colour/finish selection is amazing. I also find their brush to be one of the most comfortable brushes, it's soft and flexible, fairly wide.
I instantly fall in love with Dark Knight (I loved the name), it looked so beautiful in the bottle that I had to buy it. It's saturated, medium blue jelly...it's a very rich, royal shade (I'd say it's Prussian blue), it's also glitter heavy, it includes: medium hexagonal pieces in blue, green, pale gold-silver, it also has smaller, purplish freckles glitter and very finely milled glitter similar to jelly base colour. It's really hard to capture all the colours in the photos, it's also much more sparkling in real. Application is a bit weird because of its formula, it's a bit thick and jelly-like (literally). I don't know if someone opened it in a store or it's just the way it is. It's not that troublesome since you mostly apply glitter anyway. I love Topshop polishes, they're brilliant. :D I'll try to show more soon.


Dark Knight, Topshop
Dzień dobry,
Pewnie pisałam już to wiele razy, ale uwielbiam lakiery z Topshopu. Są nieco drogie, ale ich jakość i wybór kolorów/wykończeń bardzo mi odpowiada. Dodatkowo ich pędzelek jest jednym z moich ulubionych. Bardzo miękki, dość szeroki i łatwo nim manewrować.
Od razu zakochałam się w Dark Knight (sama nazwa), w butelce wyglądał czadowo, więc musiałam kupić i już. To nasycony, średni niebieski jelly...bardzo głęboki, taki królewski, powiedziałabym, że to typowy błękit pruski. Jest też porządnie napakowany brokatem, ma w sobie średnie hexy zielone, niebieskie, blado złote i srebrne, ma też fioletowawe drobniejsze "piegi" i całkiem drobną mgiełkę podobną w kolorze do bazy helly. Trudno to wszystko uchwycić na zdjęciach, a szczególnie jego błysk. Malowanie jest trochę dziwne, jest gęsty i trochę galaretkowaty (dosłownie). Nie wiem czy ktoś go odkręcał w sklepie czy po prostu taki już jest. Nie jest to specjalnie problematyczne, bo w sumie i tak nakładamy głównie brokat. Dla mnie te lakiery są genialne i spróbuję niedługo pokazać więcej. :)



22 comments:

  1. Ja gooo chcęęęęęęęęęęęęęęę, puf :C

    ReplyDelete
  2. wygląda czadowo!! a ile masz warstw? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak 3-2, zależy od paznokcia...ogólnie kryje całkiem niezle jak na jelly. Fajnie sprawdziłby się chyba też w layeringu, np na jasnym, niebieskim albo czarnym - muszę sprawdzić. Chociaż wtedy nie byłby jelly, a to trochę strata.

      Delete
    2. no to jest idealny :) gdyby nie cena :P ale może jak zobaczę go na żywo to cena przestanie mieć znaczenie ;)

      Delete
    3. Czasem warto sprawić sobie przyjemność :) Akurat TS ma kilka wyjątkowych kolorów, więc nie ma się co zastanawiać. :))

      Delete
  3. uwielbiam buteleczki lakierów z topshopu, te nakrętki w kropeczki są urocze :D

    ReplyDelete
  4. Ciekawy :) ale chyba bym się nie odważyła na taką ilość brokatu i taki kolor :)

    ReplyDelete
  5. nie znam tych lakierów, ale mroczny rycerz wygląda świetnie na paznokciach! podobny lakier wypuściło essence, w którym strasznie podoba mi się ten efekt głębi.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi Ci pewnie o Blue Addicted. Są w podobnym klimacie ale jednak całkiem inne. Nie robiłam jeszcze zdjęć temu Blue Addicted, więc postaram się niedługo zrobić i przy okazji porównam je ze sobą. ;)

      Delete
  6. Rewelacja! :)
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  7. jest świetny! szkoda ,że nie mam po drodze do Topshopu :P

    ReplyDelete
  8. Mnie też sama nazwa mogłaby do niego przyciągnąć :D
    Sam lakier rownież mi się podoba, choć taka ilość brokatu na moich paznokciach nie miałaby pewnie racji bytu ;p

    ReplyDelete
  9. *.* chciałabym się w nim utopić- no normalnie ta głębia hipnotyzuje... świetny jest!!!

    ReplyDelete
  10. Dla mnie świetny :d Dobrze, że TS nie odwiedzam, bo jeszcze bym się musiała wykosztować ;)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny kolorek... dla mnie byłby boski w fioletowym kolorze :)

    ReplyDelete
  12. jej, ale cudo, piękny jest! szkoda że nie mam dostęp do takich lakierów, a cena i tak pewnie by mnie odstraszyła.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...