Monday, 8 April 2013

Coral Prosilk 26 vs Baguette me Not OPI

Hello,
I haven't posted any comparisons lately so it was high time. I'll rather focus on Coral Prosilk in 26, because this is my perfect coral shade. I think it's very retro, classic and feminine, but not like grandma style (at least to me)...it reminds me of perfect American housewives in 50s or 60s like Betty Draper from Mad Men. :)
I think it is slightly more orange in real life than in the photos. Still, it's coraly-orange-pink, but toned down and classic - it's not pastely, girly and loud. It also applies very well, 1 coat is very opaque but it's always better to apply two. Sadly, it doesn't last long on my nails, but these are inexpensive polishes, so I'm not outrages. I've got a large coral collection, but haven't found anything similar from more expensive brands. The closest one is Baguette Me Not from OPI, BMN is more orange (brick toned), slightly darker and more in 'grandma' style (I still like it. :P). It reminds of corals commonly used in jewellery.


Od dawno nie pokazywałam już żadnych porównań, więc najwyższa pora to zmienić. Tutaj skupię się raczej na Coral Prosilk nr 26, bo to mój idealny koralowy lakier. Jest trochę retro, klasyczny i kobiecy, ale moim zdaniem nie wpada jeszcze w taki babciny koral...przypomina mi idealne, amerykańskie panie domu z last 50-tych czy 60-tych, jak np. Betty Draper z Mad Men. :)
Wydaje mi się, że na żywo jest nieco bardziej pomarańczowy, ale to nadal mieszkanka koralowa - czyli pomarańczu i różu, ale taka zgaszona i klasyczna - nie jest taki wesoły, pastelowy i dziewczęcy. Maluje się nim okej, nawet 1 warstwa kryje dobrze, ale moim zdaniem lepiej nakładać 2. Niestety na moich paznokciach nie trzyma się rewelacyjnie, ale to w sumie niedrogie lakiery, więc nie ma się co oburzać. Mój zbiór koralowych lakierów jest dość spory i nie mam nic podobnego z droższych marek. Najbliżej mu to Baguette Me Not OPI, ale BMN jest bardziej pomarańczowy (taki lekko ceglany), nieco ciemniejszy i trochę bardziej babciny (i tak mi się podoba. :P) Kojarzy mi się z odcieniem korali, które najczęściej używane są w biżuterii.


My cat and her guest appearance again ;)

Mój kot i jej kolejny występ gościnny. ;)

BMN OPI / CP26/ BMN OPI/ CP26

18 comments:

  1. Bardzo ładny ten coral :) Ostatnio zakupiłam sobie 3 lakiery tej firmy na wypróbowanie, póki co nie miałam jeszcze okazji ich użyć.

    ReplyDelete
  2. e nie, nie pasowałby mi i jakoś mi się nie podoba. Wolę bardziej intensywne korale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, to możesz mi takie oddawać pffff :P

      Delete
    2. nawet nie mam, ale jak będę miała to ci dam :D

      Delete
  3. ładny :) i bardziej podoba mi się ten z prosilk niż opi

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubię Bagietkę, przyjemnie czasem taki 5 o'clock'owy kolor zarzucić :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, niby kolekcja francuska ale ona właśnie jest taka angielska w sumie, trochę kiełbaskowa, a ten Coral amerykański. ;)

      Delete
  5. mimo wszystko coral ładniejszy :D

    ReplyDelete
  6. ja też przepadam za tym kolorem właśnie dlatego, że jest lekko 'przykurzony'... tylko niestety, mimo bazy, barwi mi płytkę na...zielono!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej, to nieciekawie trochę...ja go nosiłam i chyba nic takiego mi nie zrobił, chyba, że nie zauważyłam...

      ...chociaż patrzę na listę lakierów, które nosiłam (wiem, strasznie, że taką mam) i przed nim nosiłam zielony lakier i jednak miałam trochę zielone w tamtym okresie, może to była wina tego Corala, a nie zielonego 0.0

      Delete
    2. serio, serio! no ja mam zielone paznokcie po nim O.o

      a lista niedawno-noszonych-lakierów to świetna sprawa! aż chyba wykorzystam ten patent ^^

      Delete
  7. Piękny ten z Coral-a... Szkoda, że tak trudno dostępny w moim mieście. Będę polować - właśnie takiego koloru mi brakuje. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie też ciężko je dorwać. :(

      Delete
  8. ten coral prosilk zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
  9. Podobają mi się takie kolorki, rozejrzę się za tym z Delli

    ReplyDelete
  10. Coral Prosilk bardziej mi się podoba, może go sobie sprawię :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...