Monday, 15 April 2013

Colour Alike 476

Colour Alike 476
Recently I focused on dark shades...well, I'm feeling a bit down and the weather is not nice at all here. It's hard for me to reach for pastels and brights, because they don't match. I don't have this problem in winter, because then it's fun to bring in some colours on nails. Now you know it should be spring, you wait for it and it doesn't want to come, meh!
To the polish though! 476 is a lovely muted, cool toned green hue. It reminds me of forest, moss and dry herbs. Am I insane? It's also filled with fairly large green/silver glass flecks, that's a great addiction. It applies easily, it's very opaque and even one coat looks alright. I always prefer to apply two thinner though. Like all newer Colour Alike polishes it's also scented, which is fun. :D I love scented polishes! I love this polish from the bottom of my heart. Weird, murky forest greens are one of my favourite polish shades.


Colour Alike 476 Prząśniczka
Ostatnio skupiam się na ciemniejszych kolorach...no cóż, ostatnio mam lekkiego doła a beznadziejna pogoda wcale nie pomaga. Trudno mi sięgać po pastele i intensywne kolory, bo nie pasują. Nie mam tego problemu zimą, bo wtedy jest fajnie poprawić sobie humor kolorem na paznokciach. Teraz powinna być wiosna, czekam na nią i nic. Fuj!

A wracając już do lakieru, 476 pochodzi z łódzkiej kolekcji i dostał nazwę Prząśniczka. Przypomina mi las, mech i suche liście ziół. Chyba mi odbiło? :) W lakierze są też dość spore zielone/srebrne glass flecki, to super dodatek. Maluje się nim bardzo prosto i nawet jedna warstwa wygląda okej. Zawsze wolę nakładać dwie cieńsze. Jak wszystkie nowsze lakiery Colour Alike i 476 jest pachnący, dla mnie bomba. Uwielbiam pachnące lakiery, a ten pachnie przyjemnie, więc nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba. Zakochałam się w tej tajemniczej zieleni, takie dziwne, brudne zielenie są jednymi z moich ulubionych lakierowych odcieni.













Swoją drogą, nie piszę dziś o łódzkim lakierze przypadkowo, w dodatku o takiej nazwie... Niedługo rusza łódzki Fashion Week, a przy okazji moja wystawa. Jeśli ktoś będzie w pobliżu, zapraszam. :D
Tutaj klikamy na facebookowe wydarzenie. Wejście za darmoooo i karnety na pokazy do wygrania. :)








10 comments:

  1. Maaaam! Wpadła w me łapy na opolskim zlocie i od razu wiedziałam, że nikomu jej nie oddam :P

    ReplyDelete
  2. Piękna ta zieleń :) Gratuluję wystawy! Gdyby była w Warszawie na pewno bym się wybrała :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam ten lakier, szkoda że to nie w weeeeekeeend :C

    ReplyDelete
  4. CA <3 świetny jest! mi przypomina taki zaroszony mech :)

    gratuluję wystawy!

    ReplyDelete
  5. Piękny kolor :) Bardzo mi się podoba ten lakier ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    ReplyDelete
  6. ooooo kurde,takiego koloru jeszcze nie widziałam :P a glass flecki wyglądają cudnie!

    gratuluję!

    ReplyDelete
  7. kolor prezentuje się rzeczywiście bardzo fajnie i tajemniczo :)

    ReplyDelete
  8. Przeszukiwałam allegro i natknęłam się na to: http://allegro.pl/miyo-piekna-rozo-czerwien-39-i3183641744.html
    czy to nie Twoje zdjęcie?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...