Tuesday, 9 April 2013

Atomic Splash, Orly

Atomic Splash, Orly
Mhmm, time for more glitter. Atomic Splash has an interesting hue, it's medium silver and I think you rarely see this type of silver in nail polish. It looks like metal, like little steel pieces or something. It contains large and smaller hexagonal pieces suspended in clear base,  they're relatively dense,  but I think it's cooler to use it as layering polish. I also think it looks awesome with all possible pastel shades, it's a great, extra touch to common pastel varnishes. It applies easily, it doesn't shift on nails and you don't have to fish for glitter. The clear base isn't very glossy and it somehow soaks into base colour (I can already tell it's a feature of all Flash Glam Fx glitters from Orly), so it's better to apply topcoat over it. For me it's not a big deal, I rarely skip applying topcoat, so it makes no difference. 


Atomic Splash, Orly
Mhmm, czas na trochę brokatu. Atomic Splash ma ciekawy odcień, to średnio ciemny srebrny, wydaje mi się, że rzadko widuję tego typu srebro w lakierach. Wygląda trochę jak metal, jakieś opiłki stali czy coś takiego. W przezroczystej bazie zanurzone są większe i mniejsze hex brokaty. Glitter jest dość gęsty, ale uważam, że i tak fajniej sprawdza się do layeringu. Uważam też, że wygląda super ze wszystkimi pastelami,  to super dodatek do typowych pastelowych lakierów. Maluję się nim prosto, brokat nie przesuwa się po paznokciu ani nie trzeba go wyławiać. Bezbarwna baza nie jest zbyt błyszcząca i trochę wsiąka w lakier bazowy (to w sumie cecha chyba wszystkich lakierów Orly z serii Flash Glam Fx), więc lepiej nałożyć jeszcze topcoat. Dla mnie to nie jest jakiś problem, rzadko pomijam nakładanie topcoatu kiedy robię paznokcie, więc nie robi mi to różnicy.




15 comments:

  1. Z żółtkiem świetnie wygląda :)

    ReplyDelete
  2. Fajny brokacit.. tylko szkoda by mi było kaski na brokat Orly, skoro wiele tańszych firm, np. polskich, produkuje podobne brokaciki. Niemniej - gdyby z kasą było u mnie grubiej :) to pewnie bym taki sobie sprawiła. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety Orly cenowo nie wychodzi najlepiej, ale w sumie maja dużą pojemność (chyba największą:D) i są dobre jakościowo plus mają kilka nietypowych lakierów bez tańszych odpowiedników - więc czasem warto się skusić, o ile ktoś jest maniakiem. ;)

      Delete
  3. Very pretty combinations, I especially love the yellow :)

    ReplyDelete
  4. mam podobne opiłki z catrice :) na początku ciężko mi się było do nich przekonać, ale z każdym kolejnym użyciem jest coraz lepiej. pierwsza propozycja z żółtym lakierem podoba mi się dużo bardziej.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  5. Obydwie wersje mi się podobają :)

    ReplyDelete
  6. Na różowym mi się podoba bardzo! :>

    ReplyDelete
  7. na obu kolorach ładnie, chyba faktycznie po prostu na wszystkich pastelach będzie wyglądał dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie taki srebrny pasuje chyba do każdego koloru, na wampach chyba też byłby ładny...na frenchowych też ciekawie. :)

      Delete
  8. na obu wygląda fajnie, ale jakoś z różem bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...