Monday, 18 March 2013

Pearl Glow, My Secret

Pearl Glow 164, My Secret
That's a new line from My Secret and even though it's rather a teen-oriented brand with products on the budget they managed to come up with interesting polishes. It includes 4 shades which are rather unique and don't ring spring - I like it!
Pearl Glow is a nude beige, slightly yellow tinged. It clashes against my skin in the photos a little, but in person it matches my complexion way better. Pearl Glow has tiny silver glass flecks. They're not very visible but they look nice in the sun and the polish doesn't look so flat on nails, it has a nice pearl glow without being pearly - the name is perfect. ;) Application is okay, it doesn't smudge like many nude, soft shades. I applied 3 thin coats. I like to wear such polishes in this time of year, my skin colour looks pretty nasty after harsh winter and I often go for safe, calm shades.


 Pearl Glow 164, My Secret
Lakier z najnowszej kolekcji My Secret, pomimo że to firma raczej dla nastolatek z produktami w niewygórowanych cenach, często tworzy kolekcje, które są bardzo ciekawe. Ta składa się z 4 lakierów, które naprawdę są nietypowe i nie są sztampowo wiosenne - dla mnie bomba.
Pearl Glow to cielisty beż, z lekkim żółtym tonem. Na zdjęciach trochę nie współgra z moją skórą, ale na żywo pasuje mi dużo lepiej. Ma też w sobie małe, delikatne glass flecki w srebrnym kolorze. Nie są szczególnie widoczne, ale ładnie migocząw słońcu a paznokcie ogólnie nie wyglądają płasko. Ma taki fajny perłowy połysk bez bycia perłowym lakierm - nazwa pasuje idealnie. :) Malowanie w porządku, nie smuży jak większość z takich cielistych lakierów. Nałożyłam 3 cienkie warstwy. Lubię zawsze nosić takie lakiery o tej porze roku, moje dłonie wyglądają naprawdę jakoś nieciekawie po srogiej zimie, skóra ma okropny kolor i częściej sięgam bo takie bezpieczne, spokojne kolory.






13 comments:

  1. Wypatrywałam dzisiaj czarnego z tej serii ale niestety nie było go w mojej Naturze ;/

    ReplyDelete
  2. w butelce mi się nie podoba ale na paznokciach wygląda extra :D

    ReplyDelete
  3. Ja go kocham miłością absolutną :D

    ReplyDelete
  4. podoba mi się na Twoich dłoniach : D

    ReplyDelete
  5. mój ulubieniec <3 jak złoty piaseczek na plaży!

    ReplyDelete
  6. bardzo ładnie się prezentuje;)

    ReplyDelete
  7. Wygląda ładnie, ale dla mnie za spokojnie. :)

    ReplyDelete
  8. ładnie wygląda ale ja jakoś nie lubię nosić takich kolorów :)

    ReplyDelete
  9. też mam ten lakier i bardzo go lubię :)

    ReplyDelete
  10. Wydaje mi się, że jest podobny do "Mglistej poświaty" Wibo ;)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Całkiem możliwe, ostatnio jestem do tyłu z lakierami Wibo, prawie ich już nie oglądam i w ogóle rzadko bywam w Ross.

      Delete
  11. bardzo ładny, mimo tak jasnego koloru przykuwa uwagę :)

    ReplyDelete
  12. Pazurki wyglądają prześlicznie!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...