Monday, 4 March 2013

North Star 749, IsaDora

North Star 749, IsaDora
Silver glitter for today. I haven't got any plain, fine silver glitter so I like it a lot (I haven't got golden either - any recommendations?) I think it's very festive and reminds me of winter, Christmas, frost etc but I've been flicking through some magazines and silver is everywhere for spring. Now I want silver jeans, shoes and hand bag...at least I've got many silver nail polishes. :P North Start is quite dense, but since is rather finely milled, I decided to apply it over silver foil - I applied two coats and I think it it was enough. Without silver base polish, I think it'd be better to apply 3 coats instead.



North Star 749, IsaDora
Na dziś srebrny brokat. Nie miałam do tej pory żadnego drobnego, srebrnego brokatu bez żadnych dodatków, więc ten bardzo polubiłam (nie mam nawet takiego złotego - jakieś pomysły?). Jest świąteczny na pewno, kojarzy mi się z zimą, mrozem i śniegiem...ale ostatnio przeglądałam parę lepszych magazynów i srebro jest po prostu wszędzie, więc teraz chcę jeszcze srebrne jeansy, buty i torebkę...dobrze chociaż, że mam dużo srebrnych lakierów. :P North Star jest dość gęsty, ale drobno zmielony, więc postanowiłam go nałożyć na srebrny foil (dwie warstwy brokatu). Bez takiej srebrnej bazy myślę, że lepiej byłoby nałożyć przynajmniej 3 warstwy.


I wanted to take a super cool photo from a distance to show you how sparkling it is, sadly it didn't work out. :P


Chciałam zrobić super fajne zdjęcie z odległości, żeby pokazać jak fajnie migoczne, ale niestety nie wyszło. :P


19 comments:

  1. świetnie wygląda ze srebrną bazą :) nie mam nic podobnego i teraz żałuję

    ReplyDelete
  2. Powodzenia w zmywaniu :D
    Rewelacyjnie prezentuje się na tle tego genialnego sweterka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, zmywanie nie jest takie złe przy metodzie z folią aluminiową. ;)

      Ja też jestem zadowolona z bazy peel-off Essence, ale wiem, że sporo osób nie lubi...wtedy to w ogóle łatwo się zmywa. :)

      Delete
  3. lakier ładny, ale ja chcę Twój sweterek :D!!!!

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny lakier. Idealny na szaloną imprezę :D

    ReplyDelete
  5. świetny lakier, szukam czegoś podobnego ale to jeszcze nie to :) na srebrnej bazie według mnie takie lakiery wyglądają jeszcze lepiej!
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  6. W zasadzie nie przepadam, ale ten mnie zafrapował... Efektownie wygląda.

    ReplyDelete
  7. Po pierwszych zdjęciach nie byłam do końca przekonana, jednak na ostatnim z większej odległości wygląda bardzo dobrze :) Ciężko mi się przekonać do tego typu lakierów, nieśmiało próbuje JJ z goldena, ale póki co tylko lakier Rimmela tego typu przypadł mi do gustu (za pewne przez swoje świetne krycie)
    Blog mi się bardzo podoba a więc dodaję do swojej ścianki bocznej i pewnie będę zaglądać częściej :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. piękny jest :)
    taki zimowy motyw na powitanie wiosny !

    ReplyDelete
  9. nigdy za srebrem nie przepadałam, ale ten przełamał mój gust, boski!

    ReplyDelete
  10. łał, ekstra to wygląda, musze dać na ten foil świetny isadory jakis srebrny glit, bardzo bardzo. w ogole z daleka twoje paznokcie jeszcze bardziej wpedzaja mnie w kompleksy ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrze, że z bliska nie. :P

      nooo, ja bym chciała jeszcze złotą wersję. Czy ja nie mam przypadkiem złotego foila IsaDory?! Tylko glitu nadal brak. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...