Wednesday, 13 March 2013

Nail Polish for SS 2013

Hello,
I did some browsing and received some promo materials, I put them together and decided to share.
Since I've included maaaany photos here, I won't write a lot. Just have a look. I picked my favourites: pastel polishes, holo, scented, interesting finishes such as nails inc concrete finish or Orly new FX line ;) Some of them already came out, some will be available soon. Let me know what you liked the most and let me know if I missed something cool. :) Enjoy!



Halo halo,
Zrobiłam małe śledztwo w sprawie nowych lakierów, plus dostałam różne materiały promo - zebrałam wszystko do kupy i stwierdziłam, że są tak świetne, że trzeba się podzielić. W związku z tym, że zdjęć jest cała masa, nie będę się specjalnie rozpisywać. Zachęcam do pooglądania - wybrałam swoje typy: pastele, holo, pachnące czy ciekawe wykończenia takie jak betonowe z nails inc czy nowa linia FX z Orly. ;) Niektóre z nich są już dostepne na rynku, niektóre niedługo się pojawią. Dajcie znać co wpadło w oko i czy przypadkiem nie zapomniałam o jakiejś fajnej kolekcji. Miłego oglądania. :)

Essie Ave-hue


New Revlon mini collection (L:P) Posh,  Foxy, Flirt, Chic


New Scented coctail-inspired polishes from Revlon (Mint Gelato, Sugar Glaze, Cherry Bon Bon, Strawberry Cream, Raspberry Scone)!




8 comments:

  1. orly, china glaze, models own, pupa <3

    ReplyDelete
  2. wow ile piękny nowości :)
    pastele uwielbiam :)

    ReplyDelete
  3. Beton od Nails Inc.! Mam ten szafirek z prawej, jest genialny!

    ReplyDelete
  4. efekt betonu mnie zaciekawił... ;p

    ReplyDelete
  5. Models own piękne pastele :)

    ReplyDelete
  6. wiesz może jak jest z cenami holo china glaze?
    pastele mnie urzekły, idealne na wiosnę:)
    ps dodaję do obserwowanych i linków:)

    ReplyDelete
  7. ciekawa jestem co to będzie ten concrete effect :D i od jakiegoś czasu przewijają się foty lakierów Models own, też jestem ciekawa. tym bardziej, że ostatnio zamarzył mi się walący po oczach neonowy żółty :P będzie można je dostac w Polsce? ile kosztują?

    ReplyDelete
  8. I love your blog!
    Can you love me?

    http://www.cosmeticunicorn.ru/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...