Sunday, 3 March 2013

Nail Art Sunday: Gradient Flowers

Hello,
A bit late post for today. I'm still in spring mood and my nails reflect it, I would say. I decided to do simple flowers with dotting tool and 4 matching nail polishes (in real life differences between them are more visible, but still they're subtle). I really like the way it looks and colour combinations are endless...I'm gonna show you more later on this week (I'll try to do flowers skittles and perhaps multicolour flowers as well). I'm so into floral designs at the moment. Stay tuned!


Dzisiaj jestem lekko spóźniona  z notką...ale nadal jestem w wiosennym nastroju i moje paznokcie zdecydowanie to odzwierciedlają. Zdecydowałam się zrobić proste, gradientowe kwiatki sondą i 4 pasującymi do siebie lakierami (w rzeczywistości różnice między kolorami są bardziej widoczne, ale nadal dość subtelne). Bardzo spodobał mi się ten efekt i w sumie opcje kolorystyczne są nieskończone...Spróbuję pokazać Wam w tym tygodniu jakieś inne kombinacje (np. kwiatowe skittlesy i może jakieś wielokolorowe). Ostatnio bardzo się nakręciłam na kwiatowe wzory - jeśli też je lubicie, to możecie śmiało zaglądać do Wieloryba. ;)


28 comments:

  1. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają :) Chyba bezczelnie skopiuję któregoś dnia :)

    ReplyDelete
  2. wiosna pełną parą!
    cudowne zdobienie, najlepsze wiosenne paznokcie, jakie dotąd widziałam- proste a efektowne.
    :)

    czekam na więcej ^^

    ReplyDelete
  3. Ale śliczne! Już, teraz, zaraz sobie zrobię takie same!:)

    ReplyDelete
  4. a jakich lakierów użyłaś? :D pisz o tym, bo zwykle się nad tym zastanawiam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie chciałam o tym napisać, ale miałam zaćmienie co do jednego i dałam sobie spokój :D

      od góry Peaches&Cream Models Own (podobny do Peachy Keen z China Glaze), kolejny albo trzeci to Mod About Mango Revlona i na samym dole Cute as a Button Essie. Myślę nad tym 4. ;) Zaraz sobie na pewno przypomnę.

      Delete
    2. Ooo, już wiem, neonowy Bell, 02.

      Delete
  5. genialnie ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  6. O! świetnie Ci to wyszło! :) Nie obrazisz się, jeśli wkrótce ściągnę ten pomysł? ;)

    ReplyDelete
  7. Mega urocze ;D chyba zrobię sobie tak kropeczki ;)

    ReplyDelete
  8. łooo ale świetnie to wygląda!

    ReplyDelete
  9. Cudnie! Też mam chęć skopiować :)

    ReplyDelete
  10. ale słodziusie :) miałam w planach zrobić coś podobnego na dzień kobiet ale będę musiała wymyślić coś innego :)

    ReplyDelete
  11. Ślicznie i wiosennie :)) Taki mani na przywołanie wiosny :D

    ReplyDelete
  12. bardzo wiosenny mani :) kwiatki pięknie ci wyszły - super połączenie kolorów.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  13. Będę z przyjemnością zaglądać :) uwielbiam kwiatowe pomysły jak również Twoje pomysły :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miało być " uwielbiam kwiatowe zdobienia jak również Twoje pomysły :)" ;)

      Delete
  14. świetne są ! kolory i kwiatki super współgrają. Masz fajne pomysły :)

    ReplyDelete
  15. Ja je na pewno zgapię od wielorybka bo są świetne!

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Ja nie wiem, Tobie to zawsze jakoś tak ślicznie zdobienia wychodzą ^^

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładne i delikatne, mam ochotę spróbować też takie zrobić :D

    ReplyDelete
  19. Słodkie te kwiatki :) Czekam na więcej. Lubię motyw kwiatów na paznokciach :)

    ReplyDelete
  20. świetny pomysł. takie proste a bym nie wpadła ;)
    na pewno kiedyś wykorzystam

    ReplyDelete
  21. Jeny jeny jakie cudne zdobienie :) uwielbiam kwiatki na paznokciach, jak tylko skończą się projekty, to zabiore sie za malowanie różnych :D szkoda, że nie pokazujesz częściej zdobień, bo są śliczne :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...