Sunday, 24 March 2013

Nail Art Sunday: Bunny Cake

Hello,
Easter is coming, so I decided to post nail art in a similar theme. Actually I created it some time ago and simply haven't posted it yet. This is a bit of devil rabbit, but still, it's cute. :P
Over here weather is weird, I don't feel like creating and wearing Easter and spring-oriented nails yet, so it was difficult to come up with anything more suitable. I'm also busy with everything as I'm probably moving cities soon. So, have a look at my nails and check my little Yankee Candle review, if you're interested, they're my new obsession. ;)


Wielkanoc już tuż tuż, więc postanowiłam umieścić nawiązujący wzorek. W sumie zrobiłam go już dość dawno temu, ale długo zwlekałam z pokazaniem go, a potem już zdecydowałam się poczekać na święta. Królik jest nieco upiorny, ale moim zdaniem nadal uroczy. :P
Pogoda, jak chyba wszędzie w Polsce, jest nieco dziwna...nie mam w ogóle ochoty na świąteczne, pastelowe wzorki i ogólnie wiosenne kolory, więc nie miałam sił na stworzenie czegoś bardziej w klimacie. Poza tym jestem ostatnio dość zajęta próbami przeprowadzki do innego miasta. Jeśli macie ochotę, to zobaczcie mini recenzję wielkanocnej świecy Yankee Candle, to moja nowa, mała obsesja. ;)









Bunny Cake Jar
I must say I bought it only for the look. It's cheesy and I like it. I bought it in store, but I would get it even if I didn't like the scent. The scent is alright, however lemon note (I hate lemon scents) is a bit annoying for me, luckily is less strong while burning. Overall, I like it because it's sweet and cute, it smells just like light, creamy lemon-coconut cake or waffles with similar filling. It's sweet but not overpowering or heavy. Bunny Cake is quite neutral and pleasant. It could have a better throw, it disappears in my open living room. Other than that, it's really nice and works well in my bedroom.


Bunny Cake Jar
Muszę przyznać, że kupiłam tą świecę jedynie dla jej wyglądu. Jest nieco kiczowaty i właśnie to mi się w niej podoba podoba. Kupiłam ją w sklepie stacjonarnym i byłam tak napalona na sam wygląd, że  skusiłabym się nawet gdyby zapach nie spodobał mi się w ogóle. Jeśli chodzi o zapach, to jest całkiem okej, choć nie podoba mi się cytrynowa nuta (nie cierpię cytrynowych zapachów) i nieco mnie to irytuje, jednak nie czuć jej aż tak bardzo już po zapaleniu. Ogólnie zapach mi się podoba, bo jest słodki i apetyczny, kojarzy mi się z lekkim, kremowym cytrynowo-kokosowym ciastem albo wafelkach z podobnym nadzieniem. Zapach jest słodki ale delikatny, nie przytłacza i nie "zamula". Bunny Cake jest raczej neutralny i dość przyjemny, kojarzy mi się trochę ze sklepami spożywczymi w dzieciństwie, w których było dużo słodyczy - ale bez sens. ;) Dla mnie mógłby mieć większą moc, bo nieco ginie w moim otwartym salonie, ale już w mniejszym pokoju sprawdza się idealnie. 


14 comments:

  1. Królik wcale nie jest upiorny, jest po prostu indywidualistą ;)
    Ładnie :)
    A na yankee candle się czaję już od dłuższego czasu *_*

    ReplyDelete
  2. super jest królik i te kropki, jak na piżamie :P

    ReplyDelete
  3. Bunny Cake <3 A królik jak z Donnie Darko =D hihi Ładny wzorek!

    ReplyDelete
  4. 'devil rabbit'- padłam normalnie ^.^
    zdobienie świetne, kolory super!

    a co do YK- etykietka i kolor są przeurocze.

    ReplyDelete
  5. Przez kolor wygląda nieco jak wielkanocna wiewiórka, ale i tak jest słodki ;)

    ReplyDelete
  6. upiorny króliczek świetnie wpisuje się w aurę za oknem :) ma racje, lepiej się nie wychylać - wystarczy wystawić głowę. co do świec YC są dla mnie zdecydowanie za drogie, ale bardzo lubię wosku. takich słodziaków raczej u siebie nie lubię, wolę coś świeżego.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  7. ej, najważniejsze, że już z daleka widać, że to kłółik ^^
    a mani bardzo wiosenny, szkoda, że pogoda za oknem tak nie nastraja jak wesołe paznokcie :(

    ReplyDelete
  8. paznokietki super wyglądają a te kropeczki są taakie słodkie :D

    ReplyDelete
  9. noo króliczek bardzo uroczy :)

    ReplyDelete
  10. wzorek świetny! a jeżeli chodzi o YC to wpadłam po uszy... byłam nastawiona sceptycznie do tych świec i wosków i zastanawiałam się o tyle szumu?! kupiłam kilka wosków do kominka i przepadłam... właśnie czekam na paczkę i już chciałabym je wszystkie powąchać xD

    ReplyDelete
  11. ale urocze, śliczne zdobienie ;]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...