Thursday, 21 March 2013

Mentha, Lip Shine, Bath and Body Works

Mentha, Lip Shine, Bath and Body Works
It's my first lip product from Bath and Body Works and in fact, it's one of the first products from the whole brand (I also got shower gel, body lotion and mist). It is said to be developed by Bigelow Chemists, whatever that means. It's really a nice product, the mint is really strong, almost breath freshening, it gives an impression of an intense chewing gum, however it's quite sweet when it comes to flavour. It comes with 100% natural mint flavour, so it's also a bit cooling and tingling, but this effect doesn't last long and it's not extremely intense nor unpleasant. The tube is quite handy, formula is rather light so no much squeezing is involved. It gives a super shiny finish, much more glossy than in case of average treatment balms, it looks more like a clear lip gloss. Luckily, it's not sticky (it's rather slippery, I like it) and it's quite moisturising, very comforting (when tingling stops). I'm not sure if it's going to last long, I've been using it since mid Feb and the tube has got quite flat already. I'd like to repurchase, I love this refreshing feeling! 


Mentha, Lip Shine, Bath and Body Works  (ok. 25zł)
Mój pierwszy produkt do ust z Bath and Body Works, w sumie to ogólnie jeden z pierwszych kosmetyków, z którymi się zetknęłam tej marki (kupiłam też żel, balsam i mgiełkę od niedawna testuję masło i żele antybakteryjne do rąk. :D)
Opakowanie rzecze, że powstało dzięki pracy Bigelow Chemists, cokolwiek to oznacza. Według mnie to bardzo fajny produkt, mięta jest bardzo mocna, niemal jak jakiś odświeżacz do ust. Pachnie daje wrażenie jakiejś popularnej, mocno miętowej gumy do żucia, jednak w smaku jest dość słodki. Ma w sobie 100% naturalnego smaku mięty, więc jest też nieco chłodzący i mrowi - jednak efekt nie jest szczególnie długotrwały i męczący. Tubka jest poręczne, konsystencja jest dość lekka więc nie trzeba specjalnie dusić i gimnastykować się przesadnie. Daje bardzo, bardzo błyszczące wykończenie, bardziej lśniące niż większość balsamów do ust, Mentha przypomina dużo bardziej bezbarwny błyszczyk. Na szczęście jednak nie jest lepka (jak np. Juicy Tubes), tylko raczej lekka i "śliska" (dla mnie to duży plus). Dobrze nawilża i daje kojące uczucie (jak już się wymrowi). Nie wiem czy jest wydajny, używałam go jakoś od połowy lutego i tubka znacznie się spłaszczyła...Kupię go chyba znowu, bo bardzo spodobało mi się to odświężające, miętowe uczucie.








12 comments:

  1. Lubię miętowe mazidła do ust :>

    ReplyDelete
  2. uwielbiam miętowe błyszczyki- i ten efekt mrowienia :D
    A produkt wygląda zachęcająco i gdyby nie ta cena na pewno bym się skusiła.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam często są jakieś fajne promocje, typu 3 za 2, więc tutaj cenowo wychodzi już lepiej i można np zgadać się z koleżankami. :)

      Delete
  3. Nie przepadam za efektem mrowienia, więc raczej się nie skuszę na ten balsam do ust. Na szczęście Bath&Works oferuje tak różne wersje zapachowe, że każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nawet lubię to mrowienie, bo mam wtedy wrażenie, że działa - wiem, że to głupota, no ale. ;) W związku z tym mam sporo takich kosmetyków i akurat w tym mrowienie jest dość lekkie i krótkie, ale wiadomo, nie ma się co zmuszać.

      Też z chęcią wypróbuję inne, dużo tego mają. :)

      Delete
  4. <3 wypróbuj Cinnamint, jeśli lubisz takie klimaty! ja właśnie się zbieram do recenzji :))

    karminowe.usta - Cinnamint właśnie nie mrowi - nie odczułam :)

    ReplyDelete
  5. Miałam i go zjadłam. Taki był smaczny :D

    ReplyDelete
  6. Ja nie przepadam za błyszczykami do ust, inaczej chętnie wypróbowałabym wszystkie :) Mogliby mieć też szminki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj mogliby, nawet zwykłe balsamy w sztyfcie...na pewno bym wypróbowała. :P

      Delete
  7. Ja uwielbiam takie miętowe błyszczyki!

    ReplyDelete
  8. Lubię pomadki etc, z miętą, ale tylko latem :)

    ReplyDelete
  9. http://nails-projects.blogspot.com/ visit

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...