Wednesday, 20 March 2013

Jolly Jewels 105, Golden Rose

Jolly Jewels 105, Golden Rose
I'm always belated with showing great polishes, I bought it when it was released more or less, but haven't managed to present it yet. JJ 105 is one of my favourites from the whole line, because it is so unique and funky (I know that for some indie-people it's not very groundbreaking, but I'm not a fan of indie polishes as you can probably tell from my blog).
105 is a lovely blueberry yogurt jelly polish filled with darker purple glitter freckles and quite vivid green hex glitter pieces. I think green looks amazing against purple, so whoever came with this ideas was brilliant! (I'd love to have candy pink with green as well). I find the formula to be thin and slightly watery (and since it's so difficult to achieve coverage on my nails, I applied it over lilac pastel,  didn't want to waste such a great varnish:)). Let me know what you think.



Jolly Jewels 105, Golden Rose
Zawsze jestem jakaś opóźniona jeśli chodzi o pokazywanie fajnych lakierów, kupiłam go gdy tylko się pojawiły, ale oczywiście nie zdążyłam jeszcze go pokazać. JJ 105 to jeden z moich ulubieńców w całej kolekcji, bo jest naprawdę nietypowy i taki wesoło-szalony (wiem, że dla osób lubiących indie to pewnie nie jest żadne odkrycie, ale ja nie jestem fanką indie, co pewnie można łatwo stwierdzić po moim blogu).
105 to świetny jagodowo-jogurtowy lakier z wykończeniem jelly, ma w sobie ciemniejszo fioletowy piegowaty brokat i sześciokątny jaskrawozielony brokat. Uważam, że taka zieleń wygląda świetnie zestawiona z fioletem, więc ktokolwiek wymyślił ten lakier, jest geniuszem (chciałabym też cukierkowy róż z zielonym). Konsystencja jest dość wodnista, a że moje paznokcie trudno przykryć, postanowiłam nałożyć 105 na pastelowy fiolet, szkoda byłoby marnować taki fajny lakier;)).
Poza tym dzięki temu nie gromadzi się za dużo brokatu i moim zdaniem taki efekt jest właśnie "w sam raz".




25 comments:

  1. Trafili w 10 z JJ'ejami ;)

    ReplyDelete
  2. Też go mam ale jeszcze nie używałam. Tak wiosennie i pozytywnie wyglądał w środku zimy że musiałam go kupić, chociażby do oglądania w buteleczce (jak na razie)! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w sumie też jeszcze go nie nosiłam, wydaje mi się dużo fajniejszy na wiosnę i lato niż zimę. Czeka na swoją kolej. :)

      Delete
  3. ja właśnie mam z nim tak samo. kupiłam już dawno a leży i czeka na swoją kolej ;) ale też bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. uwielbiam tą serię GR :)

    ReplyDelete
  5. Wygląda świetnie, ja mam 110, ale ten jest taki bardziej na lato :) Szkoda tylko, że tak ciężko się zmywają... ;<

    ReplyDelete
  6. Bardzo podoba mi się to połączenie tak jak piszesz trochę nietypowe :)

    ReplyDelete
  7. to jeden z niewielu JJtek który mi się nie podoba :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, oj wiadomo, dla każdego co innego. :D

      Delete
  8. akurat ten kolor nie podoba mi się. po prostu nie gustuję w fioletach. ale cała seria to strzał w dziesiątkę :)

    http://papudlaciala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo podoba mi się dobór lakieru pod JJ, wygląda zdecydowanie lepiej niż kilka warstw tego brokatu solo, u Ciebie jest przynajmniej "czym oddychać" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, cieszę się, że moje starania zostały docenione. :D
      Dla mnie właśnie lepiej je na coś dawać, bo są takie lekkie, lukrowo-ciastkowe i jak jest za dużo brokatu, to trochę tracą urok. Chociaż jeden taki różowy wygląda całkiem fajnie tak "nagromadzony".

      Delete
    2. Chodzi o numer 109?
      Jeśli tak, to uważam, że nagromadzony wygląda dobrze dlatego, że ma mniejszy brokat, nieco mocniej kryjącą bazę i przede wszystkim matowe drobinki, trochę jak w W7 salt and pepper.

      Delete
  10. Śliczne paznokcie fajne te lakiery z drobinkami :)

    ReplyDelete
  11. Wyjatkowo urocze połaczenie :D

    ReplyDelete
  12. Mam od niedawna, jest piękny - ale jeszcze nietknięty. ;)

    ReplyDelete
  13. Wygląda jak posypka:D Like it:D

    ReplyDelete
  14. Też się na niego skusiłam, jest wspaniały!

    ReplyDelete
  15. też uwielbiam fiolet/róż i zieleń, właśnie takie coś mam na paznokciach :) a powiedz, dlaczego nie lubisz lakierów indie?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...