Tuesday, 5 March 2013

Graffiti Glitter, China Glaze

Graffiti Glitter, China Glaze
I've got another glitter to show you... I love glitter polishes, but I noticed I don't show them too often on my blog, I think it's high time to change it. :) Graffiti Glitter is another polish from Glitz collection. It is one of my favourites from this China Glaze line, because the green shade of glitter is just lovely, warm toned emerald, it looks just like jewels.  It also contains black glitter (fine, hex, bar)...somehow I didn't manage to apply large hex pieces in black, but I think I see them in the bottle. I like it that way much better though. I love the whole series because it gives this abstract, graphic effect...it also reminds me of Jackson Pollock paintings! How cool is that? :) It applies evenly, I applied one coat over white (I think some nails required two coats, but it's normal with glitters after all). I also applied topcoat, to make it look more sleek and glossy.


Graffiti Glitter, China Glaze
Kolejny brokat do pokazania...bardzo lubię brokaty, ale zauważyłam, że nie pokazuję ich dostatecznie często, więc pora to zmienić. :) Graffiti Glitter to kolejny lakier z serii Glitz. To jeden z moich ulubieńców z tej kolekcji, bo odcień zieleni jest świetny, taki ciepły szmaragd, wygląda jak małe klejnoty. Lakier ma też w sobie czarny brokat (drobny, sześciokątny i paseczkowy)...jakoś nie udało mi się nałożyć tych czarnych dużych sześciokątnych kawałków, ale widzę je w butelce na pewno. Jednak bez nich efekt podoba mi się chyba bardziej. Lubię całą serię, bo daje taki abstrakcjny, graficzny efekt...paznokcie kojarzą mi się też z obrazami Jacksona Pollocka, naprawdę super. :) Maluje się nim raczej równo, nałożyłam jedną warstwę na biały lakier (myślę, że na niektóre paznokcie musiałam nakładać dwie warstwy, ale to raczej norma z lakierami). Nałożyłam też topcoat, żeby było gładziej i ładnie błyszczało.





11 comments:

  1. świetny! taki inny niż wszystkie :D

    ReplyDelete
  2. powiedz mi, a co to za biały lakier w tle ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, nie pamiętam na sto procent, ale wydaje mi się, że to Biała Fabryka, Colour Alike. ;)

      Delete
  3. Jest cudowny!! Tak jak napisała SweetBerry - inny niż wszystkie. Strasznie mi się podoba - chcę go :D

    ReplyDelete
  4. fantastyczny! Pięknie się prezentuje na jasnym tle:)

    ReplyDelete
  5. Wow, wygląda świetnie. Czuję, że muszę go mieć :)

    ReplyDelete
  6. ja jeszcze nie wiem czy go chcę, ale bardzo ciekawie się prezentuje :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...