Monday, 25 March 2013

Denim Blue

I don't know why I decided to go through my denim blue polishes (I managed to buy 202 from Colour Alike unexpectedly 202, I've been on the hunt for it for ages, so it was definitely my inspiration). I also don't know if denim is the best name for them, but I think it fits. I obviously mean slightly washed out, pale blue shades, which remind of blue jeans a little. This is my favourite type of blue nails, they look chic and interesting without being loud and over the top. I've got quite a lot of them and most probably I forgot about many of them, which means that these are my true favourites. Feel free to ask questions about my denim blues, I'll be more than happy to answer. Let me know if you like such blues and which other shade/brand from my stash would you like to see - I've already asked on my Facebook page and OPI wins so far!


Nie wiem czemu ale zdecydowałam wygrzebać ze swoich lakierów wszystkie jeansowe odcienie (w sobotę niespodziewanie dorwałam 202 z Colour Alike, na który polowałam od wieków, więc był on na pewno moją inspiracją). Nie wiem też w sumie czy jeansowy niebieski to najlepsze określenie, ale chyba pasuje. Chodzi mi oczywiście o takie sprane, blade i poszarzałe niebieskie, które przypominają niebieski jeans. To chyba mój ulubiony rodzaj niebieskich lakierów, bo wyglądają oryginalnie i elegancko, a przy tym nie rzucają się w oczy i nie są przesadzone. Mam ich całkiem sporo, pewnie o wielu zapomniałam...co oznacza, że te w notce, to moi absolutni ulubieńcy. Jeśli macie jakieś pytana dotyczące tych lakierów, chętnie odpowiem. Dajcie znać czy podobają Wam się takie odcienie i jakie inne kolory/firmy z moich lakierów chciałybyście obejrzeć - spytałam już na profilu fejsbukowym i na razie wygrywa OPI. :)


Left to right:

 Bell 506
Chanel 553 Blue Rebel
Chanel 555 Blue Boy
Orly Sapphire Silk
Colour Alike
Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans!





OPI Suzi Says Feng Shui
OPI Ski Teal We Drop (well, it has teal, but for me it rather looks like true dark blue jeans)
Wibo 394
Catrice New York (grey blue, lovely)
Vipera, Belcanto 113
Miyo Tropicana 31 (scented light blue with pink sheen, it looks like light blue jean jackets or shorts!)
Misa Frozen in Time

17 comments:

  1. właśnie mi uświadomiłaś, że ja tak na prawdę nie posiadam żadnego takiego odcienie :( koniecznie musi się to zmienić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi też to właśnie uświadomiłaś... o.O

      Delete
    2. Oooj to pora to zmienić. :D Może akurat Wam się spodobają.

      Delete
  2. szczerze mówiąc nie są to moje ulubione kolory jednak ORLY czy OPI... są na prawdę piękne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te dwa OPI są akurat mało jeansowe, tylko trochę, ogólnie to takie niebieskie dziwaki, dość nietypowe.

      Delete
  3. o wow duża kolekcja:D też chyba nie mam żadnego z takich odcieni w mojej kolekcji:)

    ReplyDelete
  4. I like this post:) I greet:)

    ReplyDelete
  5. Ja posiadam (aż 2) jednak wielką fanką niebieskości nie jestem. Colour alike faktycznie nawet w buteleczce prezentuje się chyba najciekawiej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopiero testowałam na jednym paznokciu, ale wydaje się śliczny, taki dość żywy w porównaniu do reszty, ale bardzo jeansowy. :)

      Delete
  6. wszystkie są boski <3 ale chyba najpiękniejszy jest ten Orly :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orly jest naprawdę originalny, bo wpada lekko w zieleń (szczególnie na tle reszty), tak minimalnie ale przez to jest taki dziwny. :)

      Delete
  7. Chanel Blue Boy po prostu cudo :)

    ReplyDelete
  8. a ja lubię niebieskości. i takie sprane jeansowe też :) a chętnie bym zobaczyła ten jaśniejszy opi i belcanto ;)

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. heheh, to samo pomyślałam jak go zobaczyłam. boski jest *_*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...