Saturday, 2 March 2013

Colour Alike 213

Colour Alike 213
I want to show you one of my favourite polishes released this year. I always wanted to have metallic yellow, which wouldn't be too warm or too gold...and it's really hard to think of many metallic true yellow polishes (in fact, I can't name any). This one is just perfect, it has a subtle green hint, but it's still yellow, only slightly leaning towards lime. It's finish is difficult to describe, it's not metallic in a chrome-mirror type, it rather made of super finely milled shimmer. Application is okay, it's a bit runny (but not watery), it's better to apply 3 think coats, to avoid too thick coats which not only dry for ages but also chip easily. Brush strokes aren't very visible, only when you look real close (not a big deal in my opinion). It also looks amazing with matte topcoat, it reminds me of expensive fabric. I don't know about you, but I'm so into yellow polishes right now.



Colour Alike 213 (Złotnik)
Chciałam pokazać jeden z moich ulubionych lakierów, które pojawiły się w tym roku. Zawsze chciałam mieć żółty metaliczny lakier, który nie byłby zbyt ciepły ani zbyt złoty...Ja szczerze mówiąc, nie kojarzę żadnego takiego lakieru. Ten jest po prostu idealny, wydaje się jakby był delikatnie przełamany zielonym, ale to naprawdę subtelne i tyle trochę daje złudzenie limonki. Wykończenie jest naprawdę trudne do opisanie, nie jest metaliczny-chromatyczny w stylu takich gładkich, lustrzanych wykończeń, składa się raczej z bardzo bardzo drobno zmielonego shimmeru. Malowanie jest w porządku, jest trochę lejący się (ale nie wodnisty), według mnie lepiej nałożyć 3 cienkie warstwy, żeby uniknąć zbyt grubych (z tym lakierem łatwo o to), które nie dość, że schną za długo, to jeszcze mają tendencję do odpryskiwania. Moim zdaniem ślady pędzelka nie są zbyt widoczny, chyba, że spojrzymy naprawdę z bliska. Wygląda też świetnie z matowym topcoatem, kojarzy mi się wtedy jakimś szlachetnym materiałem. Nie wiem jak Wy, ale ja ostatnio jestem napalona na żółte lakiery.


matte

16 comments:

  1. o muszę go zmatowić :> Też strasznie go lubię, jest naprawdę oryginalny.

    ReplyDelete
  2. tylko w macie jest do przyjęcia, według mnie :)

    ReplyDelete
  3. przez twoje zdjęcia mi się go zachciało...a nie chciałam go wcześniej :D

    ReplyDelete
  4. mam i uwielbiam, iście zacny kolor :)

    ReplyDelete
  5. *.* w macie wygląda zjawiskowo!
    to mój ulubieniec!

    ReplyDelete
  6. wow I love this metallic yellow color!


    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    ReplyDelete
  7. Mega oryginalny kolor, nigdy podobnego lakieru nie widziałam! Super się prezentuje!

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny, ale nie miałabym cierpliwości do 3 warstw.

    ReplyDelete
  9. W macie mi się bardzo podoba :) Świetny kolor.

    ReplyDelete
  10. Właśnie podróżuje do mnie pocztą :D strasznie mi się spodobał i musiałam mieć :) Też ostatnio podobają mi się żółte lakiery :D o ile nie znoszę żółtych ubrań i dodatków (w tym wyposażenia wnętrz), to żółte cienie do powiek i lakiery mnie kręcą :D nie mogę się doczekać złotnika! i wypróbuję w macie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...