Friday, 15 March 2013

Adventure Red-y, China Glaze

Adventure Red-y, China Glaze
I've got some red for today. I'm not a red nails lover to be honest (every time I wear it, I feel like someone who doesn't have a clue about nail polish. :P), but I buy them anyway and wear from time to time. I love the way they look in bottles and I love to spot them on someone else nails though. When I go for red, it's usually in some weird shade, rather darker and bloody. Adventure Red-y is one of my favourite reds, it's medium red, leaning towards dark - but it's not vampy or extremely bloody. I find it hard to classify, it reminds me of some sauce or dip, definitely not wine red...it's rather warm toned, a bit tomato-like. It's a bit more red and darker in the photos (it gets darker especially in artificial light). Also, please note, it's very opaque and creamy, on short nails it's a one-coater and it even looks very opaque on my longer nails in just one coat. I applied two coats for shooting and I've got no idea why it looks sheer in the photos. Have a look at SpookyNails swatch, it's much better and you can see how creamy it is. Click click

Adventure Red-y, China Glaze
Na dziś mam czerwień, nie jestem wielką fanką czerwieni na paznokciach (zawsze jak ją noszę, to czuję się jak ktoś nie wiedzący kompletnie nic o lakierach. :P), ale i tak je kupuję i noszę od czasu do czasu. Lubię jak wyglądają w butelkach i lubię podziwiać ja na dłoniach innych. Jeśli już decyduję się na czerwień, to raczej w jakimś dziwnym odcieniu, raczej ciemniejszą i krwistą. Adventure Red-y to jeden z moich ulubieńców wśród czerwieni, to średnia czerwień, której jednak bliżej do ciemnej niż do jaskrawej (taaa, niczym teoria większej połowy), prostu mimo tego, że jest dość ciemna i zgaszona, to kolor jest dość soczysty (chyba się zapętlam). Nie jest strasznie ciemna, wampowa ani krwista - trudną ją opisać. Kojarzy mi się trochę z jakimś sosem albo dipem, nie jest raczej jak wino, raczej ciepła i prędzej pomidorowa. Na żywo jest trochę czerwieńsza i ciemniejsza niż na zdjęciach (szczególnie ciemnieje w sztucznym świetle). Ważne: jest bardzo kryjąca i kremowa, na krótkich paznokciach to zdecydowanie jednowarstwowiec, nawet na moich dłuższych kryje super po jednej warstwie. Do zdjęć nałożyłam dwie warstwy i nie mam pojęcia dlaczego  wygląda tak transparentnie. Zobaczcie swatch SpookyNails, jest dużo lepszy i widać jak ładnie jest kremowy. Klik Klik





11 comments:

  1. świetnie udało Ci się opisać kolor!
    podoba mi się- jest w niej coś nietypowego :0

    ReplyDelete
  2. Ta czerwień jest naprawdę świetna! <3

    ReplyDelete
  3. Ja z kolei uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni:) Takiej pomidorówki jeszcze nie mam w swojej kolekcji. Trzeba będzie się za nią rozejrzeć, ponieważ uzyskany przez Ciebie efekt przypadł mi do gustu:)

    ReplyDelete
  4. Really great color! simple and pretty!

    ReplyDelete
  5. świetny kolor, ja uwielbiam takie krwiste odcienie i mam idealny lakier z H&Mu właśnie w tym ocieniu:P

    ReplyDelete
  6. KOnkretna czerwień ;) piekna

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...