Monday, 25 March 2013

351 Inglot

351 Inglot
I bought this shade by accident. I want something similar but pinkier and I asked for the wrong number. I'm actually glad it happened, because I don't have anything similar whereas more peachy, salmon polishes are very common in my stash. 351 shade is difficult to describe, it is peachy on orange side, but it's also a bit burned, brownish...it looks more like a liquid foundation! I don't know why, but I find it funny. I think it's going to look nice in summer with a bit of tan. I like such calm, easy polishes. It also applies like butter, I applied 3 thin coats for the photos, but in real life it can be safely replaced with two thicker. I'm also a big fan of Inglot's brushes, they're so handy!


351 Inglot
Kupiłam ten kolor przez przypadek. Chciałam bardzo podobny tylko bardziej różowy, ale poprosiłam i zły numer. W sumie cieszę się, że tak wyszło, bo nie mam nic podobnego w swoim zbiorze, a takich brzoskwiniowych, łososiowych róży mam dość sporo. 351 trudno opisać, niby to taka brzoskwinia z pomarańczowymi tonami, ale jakby palona, lekko brązowa...dla mnie to po prostu kolor podkładu w średnim odcieniu. :) Nie wiem czemu, ale bardzo mnie to śmieszy. Wydaje mi się, że będzie ładnie wyglądał latem przy odrobinie opalenizny. Lubię takie spokojne i "łatwe" w noszeniu lakiery. Malowanie dla mnie idealnie, jak masło - do zdjęć nałożyłam 3 cienkie warstwy ale na żywo spokojnie można zastąpić to dwoma grubszymi warstwami. Jestem też fanką pędzelków Inglota, dla mnie to jedne z najwygodniejszych pędzli lakierowych.





16 comments:

  1. ładny. Niby cielisty ale ma w sobie nutkę pomarańczy :)

    ReplyDelete
  2. "Cielak" kompletnie nie dla mnie, ale ciekawy, niespotykany kolor. Szkoda, że Inglot nie wypuszcza standardowych lakierów w mniejszej pojemności, bo wtedy bym je kupowała.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno jest ciekawy, niby neutralny ale właśnie dość trudny do noszenia, może się gryźć z niektórymi karnacjami.

      Delete
  3. Kolorek bardzo fajnie. Podoba mi się jak współgra z kolorytem Twojej skóry, bardzo Ci pasuje :).

    ReplyDelete
  4. fajny, kojarzy mi się trochę z CA Krówka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie taka krówka-ciągutka! haha ^^

      Delete
    2. Hehe, oo tak, mogą być podobnego. Chociaż wydaje mi się, że CA jest taki bardziej brązowy, lekko toffee a ten wpada w pomarańczowy, oba dziwaki w sumie. :D

      Delete
  5. u Ciebie wygląda elegancko, ale ja nie mogę niestety nosić takich odcieni :/

    ReplyDelete
  6. Fajny, muszę obmacać na żywo :)

    ReplyDelete
  7. I really like this on you!

    ReplyDelete
  8. Mam bardzo podobny odcień, ale na mnie wygląda dobrze tylko w parze z opalenizną :)

    ReplyDelete
  9. Kolor przepiękny :).. znowu tak pozytywna opinia o tej firmie, a ja się nie mogę przełamać taki mam uraz...

    ReplyDelete
  10. jak dla mnie to ma kolor krówek :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...