Friday, 22 March 2013

214, Lustrzanka, Colour Alike

214, Lustrzanka, Colour Alike
Hi, that's going to be a quick post as I'm super-busy these days and I'm starting to feel a little sick (it's still very cold and snowy here v_v), so the polish matches the weather perfectly.
I've got a silver foil for day from Polish brand called Colour Alike. 214 is a light silver metallic, it's very opaque, it looks like liquid silver! It applies easily but it's better not to move brush around much as it creates brush strokes. It's also better to apply one thick coat rather than two. I did these two things wrong, hence brush strokes. Obviously, they're still visible even if painted properly, but in my opinion is nothing major, no one really looks at nails that close I would say - from a distance it looks lovely, I love metallic, silver nails, it's like jewellery.

214, Lustrzanka, Colour Alike
Halo halo, dzisiaj postaram się krótki i treściwie, jestem wiecznie zaganiana a do tego czuję się jakoś kiepsko (tutaj jest nadal zimno i śnieżnie v_v), więc lakier idealnie pasuje do pogody.
Ten pazłotkowy (to znaczy sreberkowy) lakier to 214 (Lustrzanka) z Colour Alike. Odcień srebra jest dość jasny i świetnie kryje, wygląda jak płynne srebro. Maluje się nim łatwo, jednak lepiej nie manewrować za dużo pędzlem i malować zdecydowanie, bo łatwo pozostawić ślady pędzelka. Lepiej też jest malować jedną a grubą warstwę, zamiast dwóch. Ja popełniłam te dwa błędy i dlatego pędzelek jest bardziej widoczy. Oczywiście mimo lepszego malowania, ślady i tak będą nieco widoczne - moim zdaniem jednak nikt nie ogląda paznokci z takiej bliskiej odległości - a z dystansu wyglądają po prostu świetnie - uwielbiam srebrne, metaliczne paznokcie, zastępują biżuterię. :)



15 comments:

  1. Super, ja ci powiem że on się bardzo udał CA - tak jak na porównaniu z ChG Millenium - naprawdę bliski i super :>

    ReplyDelete
  2. Ten kolor pasuje do Twoich paznokci:) Czy ten lakier pachnie również tak słodkawo?

    ReplyDelete
  3. wygląda pięknie- lubię ją dodatkowo za to, że (ponoć!) sprawdza się w stampingu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie znam się na stampingu, ale myślę, że będzie super, bo tak jak pisałam dobrze kryje i jest dość gęsty, taki treściwy.

      Delete
    2. jak to ponoć?! mam go i sprawdzałam i jest idealny!

      Delete
    3. i ja o tym pisałam, widac jak mnie czytasz :P

      Delete
  4. Nie moja bajka zupełnie, chociaż mam coś podobnego z Wibo i używam jedynie do jakiś kreseczek czy wzorków :)

    ReplyDelete
  5. ładny , oglądałam dzisiaj podobny w naturze :)

    ReplyDelete
  6. Ładny, chociaż wolę złoto od srebra :)

    ReplyDelete
  7. Mam bardzo podobny kolor z Golden Rose i bardzo sobie go chwalę :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...