Saturday, 9 March 2013

166 Sensique

166 Sensique
That's one of the most perfect purples in my collection. When I think of purple this is exactly the shade I see. It's definitely on the warm side and for me it's true purple. I like blurples as well, they are way different though, so it's difficult to compare them actually.
166 is a medium purple, but at the same time it is quite bright. It has super glossy and jelly finish, but its opacity is quite good, it's not thin, sheer nor watery. I applied three thin coats, but two thicker would be fine as well. I really love wearing purple nails, they're in my top after light, pastely weird shades and blues. ;) I also think purple on nails looks quite chic, mysterious and elegant as an accessory (but I wouldn't like to wear purple clothes)...and I rarely see people wearing vibrant purple/violet cremes, so I can be the only one in the area, ha. :P


166 Sensique
To jeden z najbardziej idealnych fioletów w mojej kolekcji. Kiedy myślę o kolorze fioletowym, to właśnie tak go widzę. Jest zdecydowanie ciepły i dla mnie to właśnie taki prawdziwy fiolet. Lubię też blurple (czyli ni to fiolet ni to niebieski), ale w sumie dla mnie to dwa odmienne typy kolorystyczne i trudno je porównywać.
166 to średnio ciemny fiolet, ale jednocześnie jest dość intensywny i żywy. Ma bardzo błyszczące, żelowe wykończenie, ale kryje całkiem przyzwoicie - nie jest transparentny ani wodnisty. Nałożyłam 3 cienkie warstwy, ale 2 grubsze będą też dobre. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam fioletowe paznokcie, są zdecydowaniem w moim topie, tuż za dziwnymi pastelami i niebieskimi. Poza tym, wydaje mi się, że fiolet na paznokciach jest dość stylowy i taki tajemniczy jako dodatek (z fioletowymi ubraniami już jest inaczej). W sumie rzadko też widuję osoby noszące takie wibrujące, kremowe fiolety...lubię być jedyna w okolicy. :P




13 comments:

  1. Odcień faktycznie ładny tylko to żelowe wykończenie mnie nie przekonuję. Lubię fiolety i niebieskości ale w typowo kremowe. Jednak z uwagi na kolor warty uwagi ;)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam fiolety na pazurkach :)

    ReplyDelete
  3. a ja jakoś szczególnie nie przepadam za fioletami na paznokciach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tak samo. A szczególnie za tymi kremowymi.. :)

      Delete
  4. Bardzo fajny kolor :) ja mam jakoś mało fioletowych lakierów ;p

    ReplyDelete
  5. ja fiolety kocham- podobnie jak serię tych lakierów :)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam każde odcienie fioletu :) bardzo ładny kolorek

    ReplyDelete
  7. Ja też lubię fiolety na paznokciach. Zwłaszcza takie, jak ten, który zaprezentowałaś. Jest naprawdę świetny! Niby klasyka, ale ma w sobie coś oryginalnego. Like it! :D

    ReplyDelete
  8. Jeśli chodzi o kolory, że tak to ujmę podstawowe Sensique jest świetny, tak jak sama piszesz, fiolet to prawdziwy ciepły fiolet a ja posiadam brąz, żółty, granatowy oraz zielony i mam o nich bardzo podobne zdanie.

    Co do fioletu na paznokciach, faktycznie mało osób go nosi choć ja uwielbiam wszelakie kolory (no może po za typowym różem)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. lubię fiolety, ale najbardziej te brudne i przykurzone. ten jest bardzo ładny i nawet fakt ,że jest to żelek jakoś mnie nie odstrasza :)

    ReplyDelete
  10. lubię fiolety, chociaż wolę te zimne. faktycznie, taki wibrujący fiolet to chyba kolor dla odważnych, bo widzę go na paznokciach bardzo rzadko :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  11. on jest super, moja kumpela do tej pory się nim zachwyca (dałam jej kiedyś) :>

    ReplyDelete
  12. ooo jaki on jest śliczny :) A ja od dłuższego czasu omijam łukiem ich szafę - jakiś taki uraz mam :) Kolor strasznie mi się podoba :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...