Friday, 29 March 2013

02, BK, Luminous polish!

Hello,
It's hard to believe, but it's snowing outside. I'm not going to complain though, I don't care...I've got my films, books, candles and nail varnishes, I'm ignoring this weather. 
I decided to show a fun nail polish 02, BK - not only it's in bright, sunny yellow, but it also glows in the dark! I also think that yellow rings Easter, so it matches perfectly!
I'm simply delighted, even though I dislike most of the parties I attend, haha. Nail polish is great though, it applies so-so, but nothing terrible for yellow (BTW yellow in 02 is bright, but not in a highlighter yellow type). I applied 3 thin coats and they weren't that troublesome. The only issue I've got with it is the smell, it's rather strong and unpleasant, but I can live with that, but possibly it wouldn't work for super-sensitive people. It glows in the dark, but it's necessary expose your nails to some source of light for several minutes first. I used my UV lamp for quick and long-lasting effect. You can purchase luminous polishes from Born Pretty Store (click) and feel free to use my 10% discount code DEBJ61. This nail polishes improved my mood today a lot. :)



Chyba trudno w to wszystkim uwierzyć, ale za oknem pada od rana śnieg. Ja jednak nie zamierzam narzekać i się tym przejmować. Mam przygotowane swoje filmy, książki, świeczki i lakiery, postanowiłam ignorować pogodę. Nie dam się!
Zdecydowałam się pokazać też jakiś radosny lakier, a konkretnie 02, BK - nie tylko jest soczysty, jaskrawy ale przede wszystkim, świeci w ciemności! Poza tym nie wiem jak Wam, ale taki żółty bardzo kojarzy mi się z Wielkanocą - kurczaki, jajka, tulipany...pasuje idealnie. :)
Lakierem jestem zachwycona, pomimo tego, że umieram na prawie każdej imprezie, hehe. Sam lakier jest super, maluje nim się tak sobie, ale nic tragicznego jak na żółty (tak nawiasem, kolor jest intensywny, ale nie w stylu żółtego zakreślacza). Nałożyłam 3 cienkie warstwy i nie były specjalnie problematycznie.  Jedyne co mi w nim nie pasuje, to zapach, który jest dość mocny i nieprzyjemny - osobiście po czasie przestaję go czuć, ale może być trudny do wytrzymania dla typowych wrażliwców. Świeci w ciemności potężnie, ale trzeba go przedtem naświetlić przez kilka minut. Ja użyłam lampy UV dla szybszego i trwalszego efektu. Możecie dostać je w sklepie Born Pretty Store (klik), zachęcam też do skorzystania z mojego  10% kodu rabatowego DEBJ61.
Bardzo mi ten lakier poprawił dziś humor. ;)










17 comments:

  1. swietnie wyglada na paznokciach ;) podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  2. Kolor jest świetny :) Chciałabym mieć chociaż jeden lakier świecący :D Tak z ciekawości :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, no ja właśnie dlatego się zdecydowałam, dawno mnie żaden typ lakieru nie zaciekawił. ;) ogólnie są też topcoaty UV, chyba w sumie cos takiego bardziej się opłaca, bo można na każdy kolor mieć. :D

      Delete
  3. wow on świeci :) extra kolor !

    ReplyDelete
  4. Super przywoływacz wiosny :)

    ReplyDelete
  5. Idealny na imprezkę :) Świetny ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No idealny, muszę go wreszcie użyć przy najbliższej okazji. Oby efekt był piorunujący. :D

      Delete
  6. Też mam te lakiery :) ja jednak wybrałam istne neony ^^ świecą same sobą, a jak podświetli się je twoim sposobem to normalnie niszczą wzrok :) Ja jestem z nich bardzo zadowolona i o dziwo mają całkiem niezłą jakość.

    ReplyDelete
  7. ...to taki lakier-duch!
    kolor mega- lubię kurczakowe klimaty (nie tylko Wielkanocą!).

    ReplyDelete
  8. wowowow chciałabym takiego dziwaka :) fajnie, że w świetle dnia ma taki niczym-nie-zdradzający-go kolor :>

    ReplyDelete
  9. świetny :) no i świeci!! super

    ReplyDelete
  10. Świetny strasznie bym chciała mieć taki świecący w ciemności. Straszyła bym znajomych :)

    ReplyDelete
  11. Świetne są te lakiery świecące w ciemności :D

    ReplyDelete
  12. Mi też zółty lakier poprawia humor :D

    ReplyDelete
  13. Piękny w świetle i w ciemności! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...