Sunday, 10 February 2013

So Go-Diva, Orly

So Go-Diva, Orly, Flash Glam
I know I used to post nail arts on Sunday, but I decided to take a break...especially because great glitter toppers are so common at the moment and they can easily replace nail art in a way. Flash Glam series from Orly is one of my favourite lines released last year, the best collection of glitters for layering (and not only). So Go-Diva is a washed out coppery brown suspended in clear base (it includes hex pieces and small, dotty 'freckles').  What is fascinating about this topper is that it is in one colour only, but on nails it looks as if it had black pieces as well (it all depends on angles). Very tricky, I'd say! I really love the effect it gives, it's something unusual for me. I applied 1 coat of glitter over pastel pistachio green. The glitter spreads nicely and there's no need for fishing. It's better to apply topcoat over the whole manicure, because clear base tends to dry somewhat matte and it soaks into the base polish in a way. There's no topcoat in the photos though. At first I intended to wear So Go-Diva over dark polishes, but in fact, it looks much cooler applied over pastels such as green, yellow, peach or even grey - it looks like eggshells speckles - love it!


So Go-Diva, Orly, Flash Glam
Wiem, że w niedzielę zwykle wstawiałam wzorki, ale czas na krótką przerwę...szczególnie, że teraz jest tak dużo świetnych brokatowych topperów i w pewnym sensie z łatwością zastępują wzorki. Seria Orly Flash Glam jest jedną z najfajniejszych kolekcji, które ukazały się w tamtym roku - najfajniejsze brokaty do layeringu i nie tylko. So Go-Diva to nieco wyblakły miedziany brąz w bezbarwnej bazie (ma wielkokątne kawałki brokatu i nieco mniejsze "piegi"). Co jest fascynujące w tym lakierze, to to, że jest jednokolorowy a na paznokciach sprawia wrażenia jakby miał w sobie też czarny brokat (to wszystko zmienia się od światła i kąta padania światła). Bardzo sprytne! Jakaś magia. :) Bardzo podoba mi się ten efekt i jest dość nietypowy. Nałożyłam jedną warstwę brokatu na pistacjowy, pastelowy zielony. Brokat ładnie się rozprowadza, nie trzeba go wyławiać. Lepiej na wierzch nałożyć topcoat, bo bezbarwna baza lakieru wysycha na lekki mat i sprawia wrażenia jakby wsiąkała w bazowy lakier (na zdjęciach bez topcoatu). Początkowo planowałam nosić So Go-Diva na ciemnych lakierach, ale okazało się, że dużo fajniej wygląda na pastelach takich jak zieleń, żółty, brzoskwiniowy czy nawet szary - wygląda jak taka cętkowana skorupka jajka. Dla mnie bosko! :)





10 comments:

  1. Zawsze zastanawiała mnie moda noszenia brokatowych i drobinkowych topów na ciemnych lakierach. Owszem, wyglądają interesująco, ale odniosłem wrażenie, że ludzie boją się kłaść je na jasne czy pastelowe kolory. A jak się okazuje- efekt jest niejednokrotnie bardziej interesujący i intensywniejszy. Ładny lakier i trafne zestawienie kolorystyczne. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Ogólnie połaczenie jest ładne, ale widze zrobiło Ci sie to czego ja w topperach nie lubie i nie wiem co z tym czynic. Ten glitter jakby wbija sie w lakier bazowy i robia sie kraterki :/ Wydaje sie ze te duze heksy sie lekko zwijaja, i niszczy efekt troszke. A szkoda.

    ReplyDelete
  3. Moim zdaniem topcoat wyrównuje te "kraterki", dlatego doradzam nakładanie. Ja zrobiłam zdjęcia tylko na bloga, więc już mi się nie chciało, ale drugi lakier z tej serii już normalnie nosiłam i z topem było gładko i równo. Zwijania nie zauważyłam, ale ja mam ogólnie dość bezkrytyczne podejście do lakierów. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używałam wszelakich topów, i wciaz są takie typy glitterów ( np. ChG snow globe) że nijak nie umiem ich ładnie nałożyć :S

      Delete
  4. przepiórkowe :) U mnie tak ordynarnie wyglądał, u ciebie o wiele lepiej :>

    ReplyDelete
  5. I love this polish! The Orly Glam FX Collection was a total hit to me :)

    ReplyDelete
  6. świetny jest! muszę w końcu skusić się na jakiś lakier od Orly :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...