Tuesday, 26 February 2013

Sensique, 156

Sensique, 156
Time for something Polish again. ;) It's a veeeery unique shade, I've got quite a lot of beetroot, berry shades but this one is different. It it juicy, but at the same time a bit washed out. It reminds me of baked strawberries in a cake. It is slightly more pink in person than in the photos, in artificial light it catches brownish tones. It's a very flattering polish and I love to wear it. Application is super easy, formula is just right and you need 2-3 coats. It also has a lovely glossy finish. I think it looks very feminine without being old or serious (and in my opinion it's more interesting than classic reds).


Sensique, 156
Czas na jakieś polskie rarytasy. ;) Dla mnie to bardzo oryginalny kolor, mam sporo takich bordowo-buraczanych lakierów, ale ten jest jakiś inny. Jest soczysty ale zarazem nieco wyblakły, zgaszony. Przypomina mi np pieczone truskawki w cieście albo owoce z kompotu. :) Na żywo jest delikatnie bardziej różowy, a w sztucznym świetle łapie brązowawe tony. 156 wygląda pięknie na dłoniach i bardzo lubię go nosić. Malowanie jest bardzo proste, lakier ma konsystencję taką w sam raz - potrzebujemy ok. 2-3 warstw, w zależności od długości paznokci i techniki malowania. Wykończenie nawet bez lakieru nawierzchniowego jest bardzo szkliste i błyszczące (tutaj bez topa żadnego). Wydaje mi się, że wygląda bardzo kobieco ale nie tak dojrzale i poważnie (a dla mnie jest też trochę ciekawszy niż klasyczne czerwienie).


12 comments:

  1. Ja tam go pod wzorki w sumie tylko lubię :)

    ReplyDelete
  2. podoba mi się bardzo ten kolor :)

    ReplyDelete
  3. kolor niesamowicie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. wedlug mnie taki ciemnomalinowy:) bardzo ladny:)

    ReplyDelete
  5. bardzo podoba mi się jego wykończenie.

    ReplyDelete
  6. piękny :)
    rzeczywiście: owoce z kompotu to idealne skojarzenie :)

    ReplyDelete
  7. fajna taka troche przykurzona czerwień. Podoba mi się :P

    ReplyDelete
  8. Kolor jest bardzo ładny :) Mam dwa lakiery z tej firmy i nie jestem z nich za bardzo zadowolona :(

    ReplyDelete
  9. Truskawki z ciasta - zdecydowanie :) Bardzo ładny :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...