Saturday, 23 February 2013

Raspberry Truffle, Nubar

Raspberry Truffle, Nubar
I bought it ages ago, when my nail polish mania just started...oh I remember I've been dreaming about this Chocolate collection from Nubar for months. Many years have passed and Raspberry Truffle is still beautiful and wearable. It's a pretty dark chocolate brown filled with tiny light golden pink glass flecks. They're not that visible from a distance but it's fun to look at your nails. The name and shade are really yummy. Application is fine (I'm a fan of Nubar's caps and brushes, very comfortable). I applied 3 thin coats, 2 would be probably good too but the majority of glass fleck polishes looks cooler in three coats, in my opinion (it makes glass flecks pop out). I know brown polishes aren't the most popular in blogging community, but I like them, because they match my clothes (I believe they look great with beige, off white or ivory clothes).

BTW, OPI Tease-y Does It and Raspberry Truffle are dupes.


Raspberry Truffle, Nubar
Kupiłam go wieki temu, gdy moja lakierowa mania dopiero się rozwijała...oj, pamiętam, że śniłam o czekoladowej kolekcji Nubar całe miesiące. Minęło już kilka lat a Raspberry Truffle nadal jest śliczny i na czasie. To czekoladowy krem wypełniony małymi złoto-różowymi kawałkami glass fleck. Nie są szczególnie widoczne z odległości, ale patrzenie z bliska na ten lakier dostarcza sporej radochy. Nazwa i odcień są bardzo apetyczne. Malowanie bardzo w porządku (jestem fanką zakrętek i pędzelków Nubar, bardzo wygodne). Nałożyłam 3 cienkie warstwy, dwie pewnie też byłoby okej, ale uważam, że większość glass flecków wygląda lepiej po 3 warstwach (glass flecki dużo bardziej się wybijają). Wiem, że brązowe lakiery nie są zbyt popularne w blogsferze lakierowej, ale ja bardzo je lubię i ten z gorącym sercem polecam. Wiele brązowych lakierów pasuje mi do ubrań, ładnie wyglądają z beżemami, odcieniami bieli albo kością słoniową).

BTW, OPI Tease-y Does It i Raspberry Truffle to odpowiedniki. Myślę, że OPI łatwiej dostać w razie czego. :)



19 comments:

  1. ja uwielbiam brązowe lakiery- moja lakieromania zaczęła się właśnie od czekoladowych odcieni!
    ten nubar przypomina mi trochę OPI Stay The Night- bardzo podobny wygląd w buteleczce. Myślę, że z topem Opik byłby bardzo podobny- tyle, że bardziej czarny.
    Gdzie kupujessz Nubary?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Tease-y jest identyczny, bo mam miniaturę. A Stay the Night zaraz obadam. ;)

      Nubary mam głównie z Ebay, jakiś sklep też ma...chyba nailetc.com - po tych zmianach cen wysyłek nie wiem czy jeszcze się opłaca stamtąd.

      Delete
    2. Ja właśnie wygooglowałam sobie Tease-ya i naprawdę można uznać go za dupe'a, choć...Nubar jakoś bardziej mi się podoba (wyraźniejsze drobinki?).
      Ja teraz mam pewne obawy z zamawianiem z zagranicy, odkąd lakiery to 'materiały terrorystyczne' O_O

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. I LOVE brown nail polish, this one especially - I haven't worn it in a while, you've inspired me to do so again soon :) xx

    ReplyDelete
  4. Hej, pisalam do Ciebie pare miesiecy temu w sprawie wymiany, ale nie odpisalas mi.. Bylabys moze zainteresowana wymiana Essie Haute as Hello?

    ReplyDelete
  5. Piękny, zjawiskowy i magiczny. Jeden z ładniejszych brązów jakie widziałem.

    ReplyDelete
  6. Cudowny lakier :) Chciałabym mieć go w swojej kolekcji.

    ReplyDelete
  7. bardzo ładny, idealne połączenie

    ReplyDelete
  8. Przepiękny odcień! chętnie bym się w taki zaopatrzyła

    ReplyDelete
  9. nie przepadam za brązami, ale ten jest naprawdę piękny :)

    ReplyDelete
  10. gdyby nie miał drobinek nie zwróciłabym na niego uwagi.. Ale z drobinkami wygląda świetnie :P

    ReplyDelete
  11. w sumie nubar chyba latwiej kupic, bo opi byl limitowany :)

    super wyglada, jak teasey <3

    ReplyDelete
  12. Drobinki fajne, ale kolor zdecydowanie nie mój.

    ReplyDelete
  13. piękny :) mam teasey i mogłabym mieć taki drugi :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...