Thursday, 21 February 2013

Nite Owl, Orly

Nite Owl, Orly
That's a polish from their older collection (2011 Birds of a Feather), I wanted to try it from the very beginning, especially because of its name.  Obviously the shade was promising as well, however I expected to be a little tricky. Such beige shades often have strong grey tones on me...this one isn't that bad, but sometimes it looks a little grey (depends on the light) and it doesn't look that good on me. Most of the time it looks beige and it has amazing micro glitter (removing is easy though). The Glass fleck/glitter in Nite Owl is lovely because each glitter piece is in a way 'separate' and it does not create sheen/pearly look, they are rather like little scattered sparkles. It applies easily, I applied three thin coats, but two thicker ones would be good, I'd say. It dries fast and doesn't chip quickly. That's a lovely, safe shade...I like to have a wide selection of such polishes, I like to wear them when I have no idea what to wear. I'm going to hunt for similar shade, but more yellow. Any ideas?
 

Nite Owl, Orly
To lakier ze starszej kolekcji Orly (2011 Birds of a Feather), chciałabym wypróbować ten lakier już od samego początku, zwłaszcza ze względu na nazwę. Sam kolor też był obiecujący, chociaż spodziewałam się też, że może być trochę podstępny. Takie beże często łapią szare tony na moich dłoniach...ten nie jest taki zły, ale czasami mu się zdarza wyglądać nieco szaro (zależnie od światła), a to niestety nie wygląda na mnie najlepiej. Jednak przez większość czasu wygląda na ładny, neutralny beż i ma cudny mikro glitter (ale zmywa się łatwo). Brokat/glass flecki podobają mi się  dlatego, że nie zlewają się w taką perłową całość, tylko drobinki są rozrzucone i iskrzą tak hm... "oddzielnie". Maluje się nim prosto, nie smuży, nie bąbluje, ma raczej taką wodnistą konsystencję ale kryje dobrze. Ja wolę nakładać 3 cienkie warstwy, ale spokojnie można nałożyć dwie grubsze. Szybko wysycha i nie odpryskuje łatwo. Dzięki tej konsystencji jest szklisty i błyszczący, a drobinki świecą - dla mnie bomba. To świetny neutralny i bezpieczny lakier...lubię mieć duży wybór tego typu lakierów, bo często je noszę kiedy nie wiem czym pomalować. Muszę poszukać podobnego lakieru, tylko bardziej żółtego. Jakieś pomysły?


14 comments:

  1. Zawsze mi się podobał, ale jakoś za każdym razem szkoda mi kasy na nudziaka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też długo z nim zwlekałam, ale to nie jest taki typowy nudziak. Fajny jest. :D

      Delete
  2. bardzo ładny, przypomina mi trochę love's recipe z essence :)

    ReplyDelete
  3. chociaż nie lubię nudziaków to ten wpadł mi w oko :)

    ReplyDelete
  4. ciekawy kolor, wydaje się być podobny do światło proszę colour alike... ja mam problem z takimi kolorami - u mnie też nie wszystkie dobrze wyglądają.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie! jedyna różnica, to holograficzny połysk, ale w sumie Światło proszę! wygląda w cieniu prawie tak samo...

      Delete
  5. A ChG Knotty? Ten mi nie leży, wolę Knotty albo Ingrid z ChG :)

    ReplyDelete
  6. bardziej żółty to będzie china glaze classic camel

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...