Sunday, 17 February 2013

Nail Care Routine: hand creams

Hello,
This post will be only in Polish, since these are Polish products and you cannot get them anyway...so I saw no sense in translating this review, but no worries! I'll be back with nail polish swatch later on today. I've also got a couple of new hand products, which are widely available, so I'll write about them as soon as possible. You can let me know in what kind of products you're interested the most, that's always helpful! x


Halo halo,
Na dziś słów kilka o kremach do rąk Cztery Pory Roku, które kupiłam jeszcze jakoś przed świętami. Zdążyłam się ich naużywać do znudzenia i mogę spokojnie już coś o nich napisać. Sama firma nie wydawała mi się nigdy szczególnie interesująca ani kusząca, ale kremy do rąk zawsze zwracają moją uwagę. Szczególnie ta para, przeznaczona specjalnie na zimę - kiedy więc miałam je kupić jak nie w grudniu? Od razu się skusiłam (ech ten marketing). Kupiłam je w supermarkecie (ok 4-5zł), widziałam też w drogeriach, ale już nieco droższe (więc jeśli kogoś zaintersują, polecam poszukać w jakimś supermarkecie właśnie). Nie będę się rozpisywać o obietnicach producenta, zrobiłam zdjęcia opakowań i opisów - skupię się raczej na moich wrażeniach.








 Cztery Pory Roku: Zimowy Krem do rąk, Wersja z imbirem, rozgrzewająca
Wydawał mi się szczególnie fajny przez to rozgrzewanie - pomyślałam, że idealnie sprawdzi się, bo mam wiecznie zimne dłonie. Niestety krem nie rozgrzewa wcale... no ale cóż, od początku jakoś nie dowierzałam w te obietnice. Jeśli chodzi o zapach, rzeczywiście wyczuwa się imbir. Jest nieco ostry, może nawet lekko duszący i dość nietypowy jak krem do rąk, właściwie jest taki "nie kremowy". Osobiście mi nie przeszkadza, zresztą nie jest szczególnie mocny ani męczący. Jeśli chodzi o nawilżanie, to też nie zauważyłam jakiegoś rewelacyjnego, odżywczego działania. Ma raczej lekką konsystencję i jak na mój gust, to mógłby być bardziej tłusty (szczególnie, że to krem zimowy). Mimo wszystko nawet go lubię, jest całkiem przyjemny i szybko się wchłania - fajnie sprawdza się jako lekki nawilżacz po myciu rąk itp.







Cztery Pory Roku: Zimowy Krem do rąk, Wersja żurawinowa, regenerująca
Sporo tej zimy było żurawinowych kosmetyków, więc na ten też rzuciłam się od razu. Zapach jest bardzo, bardzo fajny. Najbardziej wyczuwam żurawinę ale jest delikatna, niezbyt sztuczna i chemiczna. Pachnie owocowo i świeżo, nie jest typowym ciężkim i nieco przytłaczającym zimowych zapachem. Dość długo czuję go na rękach i bardzo lubię - ale to wiadomo, kwestia gustu. Ogólnie dużo bardziej podpasował mi niż poprzednik. Nawilża nieco lepiej, mimo dość lekkiej formuły. Daje ukojenie i komfort po myciu rąk albo po przemarznięciu. Dłonie są bardzo miękkie i gładkie. Nie jestem pewna czy poradzi sobie z problematycznymi dłońmi, ale jeśli ktoś nie potrzebuje większej terapii i nawilżenia, powinnien być okej. Do tego nie jest lepki ani nie zostawia dziwnej warstwy, która nie chce się wchłaniać. Naprawdę go polubiłam i chyba kupię ponownie. Poza tym lubię w obydwu to, że tubki są soldine i w takim "pakownym" kształcie, który nie zajmuje pół torebki.

Dajcie mi znać czy chciałybyście więcej notek o pielęgnacji paznokci, jakie produkty Was interesują i przede wszystkim, możecie polecić mi fajny kremy do rąk - tych nigdy za wiele. :)


8 comments:

  1. Mam ten krem z żurawiną, ale o ile zapach w opakowaniu mi się podoba to na dłoniach już niekoniecznie :(

    ReplyDelete
  2. O kremach do rąk mogę czytać często. Tyle tego na rynku, że sama nie przetestuję, a przy półce nigdy nie wiem co złapać ;)

    ReplyDelete
  3. Nie lubię tych kremów. mam wrażenie, że bardzo pocą mi się po nich ręce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, to mi się tak nie robi...ale pewnie dlatego, że mam suchą skórę i wszystko od razu m się wchłania.

      Delete
  4. A ja jak na razie jestem wierna Palomie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ta firma jeszcze istnieje?! Nie widziałam jej całe wieki...muszę się rozejrzeć!

      Delete
  5. Jak najbardziej chciałabym więcej notek o pielęgnacji. Ciekawi mnie jakie produkty do skórek polecasz i w ogóle jak dbasz o paznokcie (są bardzo ładne i zadbane właśnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, dzięki za odpowiedź (i komplement:>)

      Postaram się o więcej takich notek. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...