Sunday, 24 February 2013

Nail Art Sunday: Tape Stripes

Hello ladies,
Just a quick post with nail art. I had some time at last in the morning, so I tried to experiment with tape method (to no success, really). I admire people who can do beautiful nail arts with the use of tape...if you have any tips, please share! (despite having proper tape I have problems with glue sticking to nail polish, smearing and nail polish getting underneath).
Anyway, this the only way I could work it out, I quite like the look - however, colour choice was pretty random, and I'm going to redo it as soon as possible, I'd look lovely with neons. Also, please ignore index finger, I use wrong topcoat there. Hope you enjoy. Stay tuned for Easter nails! :D


Hej,
Na dziś szybki wzorkowy post. Miałam rano wreszcie trochę czasu na zabawę we wzorki i padło na metodę z taśmą klejącą (bez większych sukcesów, niestety). Podziwiam osoby, które przy jej użyciu wyczarowują cuda...jeśli ktoś ma jakieś wskazówki, to będę wdzięczna (pomimo odpowiedniej taśmy mam problem z klejem przyczepiającym się do lakieru, rozmazywaniem i lakierem wlewającym się pod taśmę).
Ten wzorek, to jedyny sposób jaki udało mi się ogarnąć. Efekt mi się nawet podoba, ale wybór kolorów był raczej przypadkowy, koniecznie muszę z nimi pokombinować - muszę koniecznie pokombinować z neonami. Aha, proszę zignorujcie palec wskazujący, użyłam złego topcoatu i się rozmazało. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Niedługo pojawią się wielkanocna paznokcie! :D





P.S. Check cut cupcake nail art I did on my friend's nails. It's not very original, but always cute! :D
Feel free to check my FB profile, I update it quite often. :>

P.S. Zobaczcie babeczkowy wzorek, który zrobiłam wczoraj koleżance. Nie jest specjalnie oryginalny, ale zawsze uroczy! :D Zapraszam na mój FB profil, tam dużo częściej coś wrzucam. :>




13 comments:

  1. świetnie wygląda ten wzorek, bo ten nude czy jaki tam masz wygląda jakby paznokcie w niektórych miejscach były przezroczyste (chyba, że pod spodem nie masz lakieru) - dla mnie bomba.

    a kolezanki też super :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to właśnie gołe paznokcie - to jedny sposób jaki u mnie działał, jak naklejałam taśmę na lakier, to wszystko się kleiło. :P

      Delete
    2. Mi też się podoba ten przezroczysty efekt, świetnie to wygląda! :)

      Delete
  2. świetny wzorek, bardzo ładnie to wygląda z tymi przeźroczystymi paskami :)

    ReplyDelete
  3. taśmowy wzorek jest super- kolory piękne!
    a babeczki idealne :) miałam na nie 'smaka' już na fb ^^

    ReplyDelete
  4. babeczki są na mojej to do list, bede miala inspirację z Twoich, przeurocze! :D

    ReplyDelete
  5. Ja nie mam specjalnych problemów z taśmą. Pewnie wiesz, że najlepsza jest taka matowa ze Scotcha (ja znalazłam trój pak podobnej w Primarku za 1,5€ chyba i też się świetnie sprawdza :)).

    Czytałam też, że jeśli masz problem z klejem z taśmy, to można najpierw przykleić taśmę na wierzch dłoni, żeby się mniej kleiła.

    Żeby lakier nie wpływał pod taśmę, to niestety trzeba dokładnie innym paznokciem wygładzić brzeg taśmy, żeby nie było bąbelków powietrza itp, a żeby linie były równe, to odklejaj taśmę zaraz po pomalowaniu lakierem. jeśli lakier podeschnie, to będzie się ciągnął razem z odklejaną taśmą.

    Pewnie znałaś już wszystkie te rady, ale może choć trochę pomogłam :)

    A wzorek babeczkowy - przepyszny! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a tak poza tym, to ty robisz tak piękne wzorki odręczne, że nie potrzebna ci umiejętność posługiwania się taśmą, czy np. stemplami ;)

      Delete
  6. ja nie umiem używać taśmy do mani, kompletnie to nie wychodzi :D poza tym wycinanie kawałków taśmy mi beznadziejnie wychodzi, każdy inny ;)

    ReplyDelete
  7. babeczkowy wzorek jest naprawdę słodki :)

    ReplyDelete
  8. te paski super wyglądają :) i ja też babeczkowe paznokcie widziałam już na fb :) świetnie to wygląda razem z tymi kropkami

    ReplyDelete
  9. I ja nie mogę sobie poradzić z taśmową metodą :(

    ReplyDelete
  10. Mi też nie wychodzą zdobienia z taśmą :) Twoje bardzo mi się podoba zarówno wizualnie jak i kolorystycznie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...