Thursday, 28 February 2013

Magic Garden

Hello ladies,
It's going to be really quick as I'm exhausted and having a bit of a cold. But I can feel spring in the air and I cannot wait for it to come. I decided to keep optimistic for as long as possible. :D That's an old floral nail art. I used mostly nail polishes, but I think I used acrylic paints to draw branches (I made it a year ago, so my mind's playing tricks!) Hope you're well and I wish you a happy spring. :)

I'll try to make similar nail art but in different colours, I've got more experience now, so it should look way cooler.



Na dzisiaj bardzo bardzo krótko - jestem padnieta i nieco podziębiona. ALEEE czuję już wiosnę w powietrzu i nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie na dobre. Postanowiłam zachować optymizm na tak długo jak to tylko możliwe. To już stary kwiatowy wzorek, ale bardzo go lubię. Używałam głównie lakierów, a farbki akrylowej jedynie do namalowania gałęzi (robiłam go jakiś rok temu, więc już pamięć trochę zawodzi). Mam nadzieję, że macie się dobrze i Wasza wiosna będzie udana. :)

Spróbuję zrobić podobny wzorek ale w innych kolorach, teraz mam dużo doświadczenia, więc powinien wygląd dużo fajniej. ;)






24 comments:

  1. Ale cudowność :) Rób nową wersję :) a jak się nie obrazisz to i ja chętnie wykonała bym coś podobnego na swoich pazurkach ^^

    ReplyDelete
  2. piękny, ogród na paznokciach... ach! jak na nie patrzę to jeszcze bardziej tęsknie za wiosną!

    ReplyDelete
  3. Generalnie nie lubię motywów kwiatowych, ale ten bardzo mi się podoba! ;>

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    ReplyDelete
  4. nosiłabym, nosiła!
    jest super. a u mnie w ogródku też widać już kwiatki ^^

    Jeśli przypomnisz sobie, co to za lakier w tle, będę wdzięczna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Kwiatków w ogródku zazdroszczę...a lakier to albo OPI Who the Shrek Are You albo Inglot 954 - raczej Inglot. :)

      http://www.whalesnails.blogspot.com/2011/04/inglot-954.html

      Delete
  5. Ale wiosenny nastrój :) Ślicznie.

    ReplyDelete
  6. jak się wiosennie zrobiło, ja również już chcę wiosnę i na rower!!!

    ReplyDelete
  7. Piękny, pierwsze moje skojarzenie to obraz na płótnie :)

    ReplyDelete
  8. You know I rarely comment, but this is so so lovely I couldn't resist complimenting you, blue flowers look real!

    ReplyDelete
  9. Piękne! Bardziej wiosennie chyba nie mogłoby być :) I zazdroszczę talentu, mnie by wyszły maziaje :D

    ReplyDelete
  10. bardzo ładnie, zalatuje wiosną ;]

    ReplyDelete
  11. O wow, ale cudowności wymalowałaś;)

    ReplyDelete
  12. This is beautiful! You did a great job :D

    ReplyDelete
  13. piękne :) bardzo mi się podoba - optymistycznie :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  14. super;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...