Monday, 11 February 2013

Las Vegas 504, Delia

Las Vegas 504, Delia
Yet another Polish brand, I hope you don't find it boring! Las Vegas was a fun line of glitters, actually I regret that I didn't buy the whole collection, now it may be difficult...but who knows!
504 is a gold fine glitter and it also has larger silver holo hex pieces. It is quite dense and 3 coats are enough for full opacity, which is quite good for a glitter. The polishes are rather inexpensive but luckily they're not extremely smelly (like many cheap glitters), I mean, the scent is not the best but bearable. It's a bit of topcoat eater, it's not unpleasant to the touch, but it's impossible to achieve super-sleek surface. I like this glitter a lot because I haven't got many gold glitters (and if any, they're better for layering), so Las Vegas 504 is my only choice really. I must fix it as soon as possible, because I love gold on nails. For me, gold is also great because it goes well with so many other shades - I love it matched with black, purple, navy blue, moss green, red, lavender or turquoise nails (and many more!)


Las Vegas 504, Delia
Właśnie zdałam sobie sprawę jak fajną linią brokatową była seria Delii Las Vegas...a ja oczywiście nie mam nawet połowy - muszę spróbować jakoś je dorwać.
504 to złoty drobny brokat z dodatkiem wielokątnych, większych kawałków holo. Jest dość gęsty i wystarczają 3 warstwy do pełnego krycia, co nie jest jakieś tragiczne w przypadku brokatu. Lakiery Delii są raczej niedrogie, ale ten złoty akurat nawet nie pachnie jakoś strasznie (a niektórym tańszym glitterom dość często to się zdarza). To znaczy, nie pachnie jakoś rewelacyjnie, jest po prostu znośny. Zjada też trochę topcoat, nie jest chropowaty w dotyku ani się nie zadziera, ale raczej trudno osiągnąć idealnie gładką powierzchnię. Bardzo lubię ten brokat, tak właściwie to nie mam wielu złotych glitterów (a jeśli nawet, to lepiej nadają się do layeringu), więc tak naprawdę 504 to mój jedyny wybór. Muszę to jak najszybciej naprawić, bo uwielbiam złoto na paznokciach. Głównie dlatego, że świetnie pasuje do innych kolorów - lubię jak złoto połączone jest z czarnymi, fioletowymi, granatowymi, ciemno zielonymi, czerwonymi, lawendowymi czy turkusowymi paznokciami (i jeszcze innymi!)







14 comments:

  1. super, wiesz że mojej kumpeli te brokaty na pedi się 2-3 tygodnie bez odprysków trzymają?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, to chyba spróbuję, bo ostatnio wszystko mi odpada. Jeszcze tylko mogłoby być lato. :P

      Delete
  2. Ja mam jedną 500 zbędna jakbyś była zainteresowana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 500 akurat mam, ale dzięki za propozycję :)

      Delete
  3. Bez tych kropek byłby idealny. :D


    Serdecznie zapraszam do mnie. ;*

    ReplyDelete
  4. muszę się przejść i obejrzeć lakiery Deli dokładniej bo nie widziałam takiego :D



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? :)


    ReplyDelete
  5. A ja mojego vegasa jeszcze nie tkłam ;_;

    ReplyDelete
  6. ja mam niebieski z tej serii, jest bardzo fajny ;]
    a u mnie w okolicznej drogerii, cała kolekcja nienaruszona stoi nawet ;D

    ReplyDelete
  7. Już sama nazwa mnie zachęca:D Piękny glitter!

    ReplyDelete
  8. Ja mam z tej serii 507, ale jak dla mnie śmierdzi okropnie i poza tym wcale nie chce błyszczeć:/

    ReplyDelete
  9. coś pięknego. Uwielbiam brokaty.
    Szkoda że nie mam dostępu do tych lakierów :/

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...