Monday, 25 February 2013

Jolly Jewels 119, Golden Rose

Jolly Jewels 119, Golden Rose
Latest Jolly Jewels nail polish, or rather multi glitter. It's a combination of blue, red, gold, green, purple etc. I think blue is the most prominent and the glitter is very saturated and vibrant when it comes to colours. They are also super shiny/metallic and they look a bit like little coloured mirrors or jewels. The glitter size is diverse, but smaller pieces are dominant. Basically it's quite similar to multi glitters like Circus Confetti from Essence or Happy Birthday from Deborah Lippman, but they're not the same. Such polishes were  popular last year, but I didn't buy many, so this one is cool for me. It's rather dense, I think you can get full coverage in three coats. I applied one over white base, and two over black. The formula is a bit thick and gooey, so applying only one topper layer is a bit difficult - glitter pieces stick very easily and it's difficult (impossible) to arrange them on the nail, so you can encounter either glitter clusters or bald areas. However, if you're careful enough, everything should be fine. I've got a feeling that I'll be wearing pastels with multi glitters these spring a lot. I think this new take on pastels is going to be major this season, at least I hope so!


Jolly Jewels 119, Golden Rose
Najnowszy lakier z serii Jolly Jewels, a raczej multi glitter. To kombinacja niebieskiego, czerwonego, złotego, zielonego, fioletowego brokatu itd. Wydaje mi się, że niebieski rzuca się najbardziej w oczy, choć wszystkie rodzaje są bardzo nascyone i wibrujące. Są też bardzo świecące/odblaskowe i wyglądają prawie ja kolorowe lusterka albo klejnoty właśnie. :) Rozmiar brokatu jest zróżnicowany, ale mniejsze kawałki dominują. Ogólnie jest trochę w stylu Circus Confetti Essence albo Happy Birthday z Deborah Lippmann, ale nie są identyczne. Takie lakiery były bardzo popularne w zeszłym roku, ale koniec końców nie kupiłam takich wiele, więc ten jest dla mnie super. Brokat jest raczej gęsty i 3 warstwy wystarczą do pełnego krycia. Nałożyłam jedną warstwę na biały lakier i dwie warstwy na czarne. Sama konsytencja też jest gęsta i trochę taka glutowata, więc nakładanie jednej warstwy jako topper jest nieco trudne - brokat szybko przywiera do bazy i trudno nim manewrować po paznokciu, więc łatwo skończyć z takimi zbitkami lakieru albo łysymi plackami. :) Ale jeśli będziecie ostrożne, nie powinien być aż tak problematyczny. Mam wrażenie, że będę baaardzo często nosić taki wielokolorowe toppery na pastelach tej wiosny. Ogólnie wydaje mi się, że taki odnowiony sposób na pastele będzie hitem tego sezonu, a przynajmniej mam taką nadzieję. :)





31 comments:

  1. jest piękny!! i na czarnym wygląda cudownie :)

    ReplyDelete
  2. ja mam wymieniony rzez ciebie Circus Confetti Essence i jakoś nie przypadł mi do gustu- chyba kolorowy gitter na paznokciach mnie nie przekonuje. Za to koledzy JJ są cudowni :) Po dwóch moich okazach czaję się na kolejne buteleczki :)

    ReplyDelete
  3. bardzo mi się podoba w połączeniu z czarnym lakierem :)

    ReplyDelete
  4. Z tej serii mam 2 kolorki i teraz poluję właśnie na ten. Śliczny jest!

    ReplyDelete
  5. świetny! kupiłaś jeszcze jakieś z tych nowych JJ? :)

    ReplyDelete
  6. na czarnym lakierze po prostu WOW!:)

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się efekt na czarnym lakierze!

    ReplyDelete
  8. Piekny! Na czarnym zwalił mnie z nóg! Trafi w moje ręce już w czwartek razem z innymi nowościami JJ :)

    ReplyDelete
  9. matko jedyna jaki on jest cudny!!!! ja też go chcę

    ReplyDelete
  10. mam circus confetti i bardzo go lubię- dla mnie to naprawdę cyrkowy glitter!
    pięknie się komponuje z czernią.
    ciekawe czy wszystkie nowe JJtki tak się glucą- co recenzja, to czytam o kiepskiej konsystencji :|

    ReplyDelete
  11. nawet nie wiedziałam że są jakieś nowe lakiery z tej serii. Świetnie to wygląda na czarnym lakierze. Tego typu brokaty chyba najlepiej wyglądają na czarnym lakierze :)

    ReplyDelete
  12. A mi podoba się na białym lakierze :) Moje pierwsze starcie z tymi lakierami nie było udane, jednak nie poddam się i dam im jeszcze jedną szansę :)
    P.S. Założyłam swój własny kącik - jak będziesz miała chwilkę wolnego to zapraszam :)

    ReplyDelete
  13. jak dobrze ,że go kupiłam :P na zdjęciach GR nie było go dobrze widać ,a nigdzie nie znalazłam swatchy i nie wiedziałam jak będzie wyglądał. Czasem dobrze jest zaryzykować :D Na obu lakierach wygląda świetnie!!

    ReplyDelete
  14. Świetny na nudziaku wygląda pięknie:)

    ReplyDelete
  15. Nie przepadam za brokatami, ale na czarnym wygląda ładniej.

    ReplyDelete
  16. ale cudownie wygląda, zarówno na bieli jak i czerni, chociaż ta pierwsza wersja chyba lepsza ;)
    czekałam na jego swatche i chyba w końcu musze kupić jakiś lakier jolly jewels ;D

    ReplyDelete
  17. Ale dyskoteka! Niczego sobie :)

    ReplyDelete
  18. Na bieli wygląda fenomenalnie! :)

    ReplyDelete
  19. Ładny, ale chyba dam sobie radę bez niego :)

    ReplyDelete
  20. na żwyo jest jeszcze bardziej niesamowity :)

    ReplyDelete
  21. Wow, nie mogłam nie zajrzeć po tym jak zobaczyłam ten błysk na miniaturce :). Lakier wygląda prześwietnie!

    ReplyDelete
  22. jedna warstwa podoba mi się bardziej :)

    ReplyDelete
  23. Na czarnym zdecydowanie lepiej :)

    ReplyDelete
  24. fantastyczny ten top!
    aj aj aj dostanę po głowie za kolejny lakier :( ;)

    ReplyDelete
  25. No nie, dla mnie to już za dużo ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...