Saturday, 9 February 2013

Irresistible, Seche

Irresistible, Seche
I had a chance to test Seche coloured nail polish and it's high time to write about it at last. Irresistible is a lovely, deep and fairly dark beetroot red. The shade is rather unique and I cannot think of anything similar, at least in my collection. It looks very smart, chic and feminine...it's also classic, but more interesting than regular classic reds. Application is really great, mostly because of its opacity (if you have shorter nails than me, you can get away with one coat and achieve slightly lighter colour as well, I applied two coats to avoid VNL). It's also a great "last minute" polish, because it's really fast-drying. I'm really impressed with its quality, you notice straight away that you deal with more expensive product of the finest quality. I'd love to try more shades for sure, even though they're rather classic and calm. I believe it's better to invest more money in a classic colour, especially if you haven't got many polishes.


Irresistible, Seche
Miałam okazję przetestować kolorowy lakier Seche i czas wreszcie o nim napisać. Irresistible to naprawdę piękna, głęboka i dość ciemna buraczkowa czerwień. Moim zdaniem odcień jest dość oryginalny, a przynajmniej ja nie mam nic zbliżonego w swojej kolekcji. Jest bardzo elegancki, ponadczasowy i kobiecy...jest też klasyczny, ale dużo ciekawszy niż klasyka klasyki. ;) Malowanie jest naprawdę super, głównie ze względu na krycie (jeśli macie krótsze paznokcie możecie spokojnie nałożyć jedną warstwę, dzięki temu uzyskacie nieco jaśniejszy odcień - ja nałożyłam dwie, żeby uniknąć widocznej linii paznokcia). To także świetny lakier "last minute", bo schnie błyskawicznie i można malować nim paznokcie w ostatniej chwili. Naprawdę świetna jakość, od razu rzuca się w oczy, że mamy do czynienia z produktem z najwyższej półki. Chciałabym wypróbować dużo więcej kolorów, pomimo tego, że są raczej klasyczne i spokojne. Zresztą uważam, że lepiej zainwestować w klasyczne kolory, szczególnie jeśli nie macie wiele lakierów.

 





P.S. Czy tylko ja utknęłam w ostatki w domu? :P

10 comments:

  1. widzę, że u ciebie jak u mnie pełen zachwyt :) A burak dla ciebie, w końcu lubisz buraki ;p

    ReplyDelete
  2. Jaki on jest ładny *.* Oj, chyba w końcu wypróbuję kolory od SV.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę gorąco je polecam, ja na pewno dokupię jeszcze jakieś kolory, klasyki dobrej jakości nigdy za wiele. :)

      Delete
  3. bardzo ładny i oryginalny kolor :)

    ReplyDelete
  4. wyjątkowo udana klasyka :) nie miałam do czynienia z tymi lakierami, ale nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa. miałabym tylko problem z wyborem koloru...
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  5. Piękny i ciekawy kolor. Ja też w domu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...