Thursday, 7 February 2013

Glitz n Pieces, China Glaze

Glitz n Pieces, China Glaze
Time for some glitter. :) I couldn't wait for this collection from China Glaze, I basically think black glitter is the coolest invention in nail polish world. Glitz and Pieces is a combination of black small and large hex pieces in black and silver, plus black bar glitter. Silver glitter is fairly light and super super shiny, it looks like tiny, sparkling crystals, it shines so much that it looks almost white in the photos. Since silver's light, it looks better layered over darker colour than white (the whole collection looks pretty over white/light polishes), I think baby pink, lavender or pastel yellow would look lovely with Glitz n Pieces too. Application is fine, glitter is fairly dense and it doesn't shift, you don't need to fish for it either. I applied 1 coat of Glitz n Pieces and added topcoat as well for extra shine and sleek finish (it's not to gritty and rough on its own though). This post is picture heavy, I love to take photos of glitter polishes. :D


Glitz n Pieces, China Glaze
Czas na jakiś brokat. :) Nie mogłam doczekać się tej kolekcji z China Glaze...ogólnie wydaje mi się, że czarny brokat jest najfajniejszym wynalazkiem w świecie lakierów. Glitz n Pieces to kombinacja mniejszych i większych drobinek hex, czarnych i srebrnych, plus czarne patyczki. Srebrny brokat jest dość jasny i bardzo bardzo błyszczący, wygląda jak takie małe, błyszczące kryształki - czasem odbija światło tak mocno, że na zdjęciach wygląda niemal jak biały. W związku z tym, że jest jasny cały lakier wygląda lepiej nałożony na nieco ciemniejsze kolory (ogólnie reszta kolekcji wygląda według mnie najfajniej na białym kolorze, ale ten na białym traci urok). Sprawdziłby się też na pastelowym różowym, żółtym albo lawendowym. Malowanie jest bezproblemowe, brokat jest dość gęsty i nie "ślizga" się po paznokciu, nie trzeba go też wyławiać. Nałożyłam jedną warstwę Glitz n Pieces i dodałam topcoat, żeby było równiej i bardziej gładko (sam w sobie jednak i tak nie jest chropowaty ani nieprzyjemny). Wstawiam sporo zdjęć, pewnie niektóre są niemal identyczne, ale uwielbiam robić zdjęcia brokatom. :D





12 comments:

  1. Super wygląda na tym kolorze, dodaje uroku pastelom :)

    ReplyDelete
  2. wow! muszę mieć czarny brokat, piękna rzecz!

    ReplyDelete
  3. ładny. ale ja bym wolała jakby był tam tylko czarny brokat. to by dopiero super wyglądało :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie polecam Nubar Black Polka Dots. :)

      Delete
  4. jak lody miętowe z czekoladową posypką :)

    ReplyDelete
  5. najpierw ja zobaczyłam tą kolekcję to wmówiłam sobie,że mi się nie podoba... ale kogo ja oszukuję xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj oj, nie ma co się oszukiwać. :D Ale jak mam być szczera, to spokojnie można ograniczyć się do niebieskiego, zielonego i czerwonego. Chociaż reszta też ładna... :D

      Delete
  6. :uberzazdrość:

    chcęęęęęęęęęęę:C

    ReplyDelete
  7. mimo tej czerni wzorek wydaje mi się bardzo słodki :)

    ReplyDelete
  8. a mi nie podobają się te patyczki! reszta jest super...
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...