Tuesday, 5 February 2013

Coral Chic 111, Kobo lipstick

Coral Chic 111, Kobo
Make up time! I decided to post lipsticks more often, because I use them everyday and I like buying and wearing lip products a lot - hope you don't mind! This one comes from regular line from Polish brand called Kobo. They're price-friendly and the quality is great. It is my perfect coral shade and I think I'll repurchase if I use it up. I buy a lot of coral shades but I'm never happy, because they turn out to be too orange. Coral Chic is perfectly balanced, it has the right amount of pink and orange. It's also not too pastel-like, so it doesn't clash against my skin and it doesn't look unnatural. Formula is a bit glossy and creamy, so it looks light and girly once applied.  Lasting time is decent and what is the most important, it doesn't dry out my lips, it doesn't cause any discomfort - I appreciate it the most in any lipstick.



Coral Chic 111, Kobo (Fashion Colour)
Czas na coś do makijażu! Postanowiłam nieco częściej publikować jakieś szminki (co może już zauważyłyście), używam ich niemal codziennie, bardzo lubię je kupować i nosić - mam nadzieję, że nie będziecie mieć nic przeciwko takim postom. Ta szminka pochodzi ze stałej kolekcji Kobo (żałuję, że nie mają więcej kolorów). Cena jest bardzo przyjemna (około 16zł plus częste promocje na kolorówkę Kobo), przy niewielkiej cenie jakość jest naprawdę super. To mój idealny koralowy odcień i na pewno kupię ją ponownie, kiedy zużyję (a to jest bardzo prawdopodobne). Kupuję sporo korali ale często jestem niezadowolona, bo okazują się zbyt pomarańczowe. Coral Chic jest idealnie zbalansowana, ma w sobie idealną ilość różu i pomarańczu. Nie jest też zbyt pastelowa, więc nie odcina się od skóry i nie wygląda nienaturalnie. Konsystencja jest trochę błyszcząca i kremowa, więc na ustach wygląda lekko i dziewczęco. Czas utrzymywania się jest bardzo przyzwoity, ale co najważniejsze, nie wysusza ust ani nie powoduje żadnego dyskomfortu - a to coś, co najbardziej doceniam w każdej pomadce.






18 comments:

  1. Piękny kolorek, kojarzy mi się z arbuzem i latem :D

    ReplyDelete
  2. o ja, świetna - sama bym taką chętnie nosiła.

    ReplyDelete
  3. Wydaje się być szminką idealną :)

    ReplyDelete
  4. jesteś chyba największą kosmetyczną kusicielką w całej blogosferze ;)

    ReplyDelete
  5. Pięknie wygląda, chyba na nią spojrzę w Naturze przy najbliższej okazji :)

    ReplyDelete
  6. Śliczny odcień, też lubię takie korale, chociaż mi nie przeszkadza, jak wpadają w pomarańczę. Chyba muszę go sobie kupić jak będzie promocja na Kobo :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękny kolor ;) Uwielbiam korale! ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    ReplyDelete
  8. kolorek mi się jak najbardziej podoba;))

    ReplyDelete
  9. Jak się ma takie usta, to we wszystkim ładnie! :-)

    ReplyDelete
  10. Pokazuj ile chcesz - masz takie piękne usta!

    ReplyDelete
  11. Piękny kolor! A ja ją skreśliłam, bo w sztucznym świetle Natury wyglądała dla mnie na zbyt pomarańczową... O ja durna ;)

    ReplyDelete
  12. Pokazuj, pokazuj! Sama zaczęłam coraz chętniej nosić szminki i potrzebuję przewodnika po świecie firm i kolorów :)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam koralowe szminki, będę musiała się jej przyjrzeć ^^

    ReplyDelete
  14. nie mam żadnej koralowej szminki, bo zawsze trafiałam na pomarańczki z różem, co zupełnie mi się nie podobało :) muszę przyjrzeć się tej szmince kiedyś, bliżej wiosny :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  15. Masz super bloga:) Dodałam się do obserwujących. Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...