Monday, 18 February 2013

Confetti Glitz, Pop Beauty

Confetti Glitz, Pop Beauty
I thought it'd be good to start this week with a kick. Pop Beauty in Confetti Glitz was my first choice, as it's one of the most amazing and my fave glitter toppers. It is a bit different from everything else I've got. It is a combination of magenta and silver hex and square glitter pieces, suspended in clear base. Glitter pieces are really large and they really remind me of shiny confetti. The pieces are super glossy/metallic and they reflect light in a very pretty way. Despite large size it applies easily, you don't have to fish for glitter - I applied 1-2 coats. It's necessary to apply topcoat, I'd even go with two thin coats to make it super sleek (I applied only one for swatching). Before applying topcoat it's also good to check whether all the pieces stick properly, if not, you can press them lightly. It takes more time than regular glitter toppers, but it's completely worth it, it looks delightful! You can purchase their polishes here.


Confetti Glitz, Pop Beauty
Pomyślałam, że dobrze będzie zacząć ten tydzień jakimś porządnym kopem (i z przytupem). Confetti Glitz z Pop Beauty to był najbardziej oczywisty wybór, bo to jeden z moich ulubionych i najfajniejszych brokatowych topperów. Jest całkiem inny od wszystkiego innego, co mam. To mieszanka brokatu kwadratowego i wielokątnego, w odcieniu srebrnym i fuksji. Kawałki są naprawdę duże i rzeczywiście przypomnają trochę metaliczne konfetti. Brokat jest bardzo błyszczący i metaliczny, odbija światło w bardzo ładny sposób. Pomimo dużego rozmiaru łatwo się go nakłada, nie trzeba łowić brokatu i spokojnie wystarcza 1-2 warstwy. Trzeba nałożyć topcoat, ja nawet pokusiłabym się o dwie cienkie warstwy (do zdjęć nałożyłam tylko jedną) - przed nałożeniem dobrze jest sprawdzić czy brokat dobrze przylega do płytki i ewentualnie lekko go docisnąć. Trochę więcej z tym zachodu niż ze zwykłymi brokatami, ale według mnie warto, bo efekt jest przeboski. Lakiery można zamówić stąd.




13 comments:

  1. szkoda, że w polskich sklepach online nie można ich dostać :( Świetny lakier :)

    ReplyDelete
  2. jest naprawdę nietypowy- świetne kolory! daje nieco trójwymiarowy efekt- rzeczywiście daje kopa :)

    ReplyDelete
  3. Ten topper jest boski, ja go widze na czarnych pazurkach. ;)

    ReplyDelete
  4. nie do końca podoba mi się taki efekt, żeby coś odstawało nawet trochę - mam wtedy manię zdrapywania :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam tak samo, dlatego te kawałki wydają mi się ciut za duże :)

      Delete
    2. Dlatego daję dwie warstwy dobrego topu, wtedy raczej nic nie odstaje.

      Delete
  5. Jeszcze nie widziałam tak olbrzymich ozdób topperów ;) ale jestem jak najbardziej na tak. Efekt bardzo ładny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja szczerze mówiąc też wielu nie widziałam. Chyba jedynie Wibo Futura i ten nowy OPI z Soft Shades (ale podobno się zwija). Fajnie jakby było takich więcej. :)

      Delete
  6. dla mnie jednak troszkę za duże :)

    ReplyDelete
  7. Chyba troszkę za duże właśnie a czy nie odstają troszkę po pomalowaniu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...