Tuesday, 12 February 2013

Breakaway, Misa

Breakaway, Misa
It's supposed to be a dupe for Dutch Ya Just Love OPI, I've only seen it in the bottle (plus got a swatch on a wheel) and they do look similar indeed. Their main feature is that they both look lighter and brighter in the bottle than on the nails, once applied they turn slightly darker and more muted. I bought Misa, because it's cheaper and I haven't got many Misa polishes, so I was curious and wanted to try more. I liked the ones I've already had, I was happy with application, brush, drying time etc. 
I really like such purples (I find them hard to find), but I wish it was slightly brighter. It also has golden/pinkish shimmer, but it's not extremely visible (I don't mind). It's mostly visible in the bottle and doesn't translate to nails, really. It's easier to spot the shimmer in artificial light or sunlight, but it's still very subtle. It has good opacity, I applied 2 thin coats. I love the shade and Misa quality, I'll be purchasing more for sure.



Breakaway, Misa
Ten lakier jest podobno odpowiednikiem Dutch Ya Just Love OPI, widziałam go w tylko w butelce (plus mam swatch na wzorniku) i rzeczywiście są podobne. Ich wspólną cechą jest to, że w butelkach wydają się jaśniejsze i bardziej żywe, na paznokciach robią się ciemniejsze i bardziej zgaszone. Kupiłam lakier Misa, bo jest tańszy i nie mam wielu lakierów tej firmy, więc byłam ciekawa i chciałam przetestować więcej. Byłam zadowolona z tych, które mam: pędzelek, malowania, czas schnięcia itp są naprawdę super.
Bardzo lubię fiolety tego typu (rzadko się na takie trafia), ale chciałabym, żeby był trochę bardziej jaskrawy i nascyony. Ma w sobie też złoto-różowawy shimmer, ale nie jest specjalnie widoczny (akurat mi to nie przeszkadza). Najbardziej widać go w butelce, na paznokciach dużo mniej - jeśli już to w sztucznym świetle czy w słońcu, ale efekt i tak jest subtelny. Krycie jest w porządku, wystarczają dwie cienkie warstwy. Bardzo mi się podoba ten kolor plus jakość tych lakierów, na pewno będę polować na więcej.






11 comments:

  1. świetny lakier, gdzie można go kupić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Transdesign, ebay...

      jest też polski dystrybutor, tam można się pewnie dowiedzieć więcej. :)
      https://www.facebook.com/pages/Misa-Poland/117070391786161?ref=ts&fref=ts

      Delete
  2. zastanawiałam się nad nim przy okazji ostatniego zamówienia na transie :> fajna jest cała ta kolekcja Misy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fajna, fajna. Ja mam jeszcze ten niebiesko-szary i też jest boski (Frozen in Time)

      Delete
  3. Ekstra, jakby wcześniej Misa go wypuściła to bym wzięła Misę a nie OPI :P

    ReplyDelete
  4. a Fashionistę Misy już masz ?:D

    ReplyDelete
  5. Nie mam, ale jak tak patrzę, to dochodzę do wniosku, że muszę to zmienić jak najszybciej. :D

    ReplyDelete
  6. Jaki on ładny :) jak spojrzałam na buteleczkę, to wydał mi się taki sobie, ale na paznokciach zyskuje w moich oczach :)

    ReplyDelete
  7. tak mnie się widzi, że mój ulubiony Fashionista i Tobie przypadnie :D

    ReplyDelete
  8. Oooo, ten też mi się podoba... Tajemniczy fiolecik... :)) pozdr

    ReplyDelete
  9. Bardzo przypadły mi do gustu lakiery Misa.

    Na blogu pokazałam Little Hands i Shake it to the samba. Lada dzień pokażę ciekawy odcień fioletowo-szaro-niebieski z różowymi drobineczkami.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...