Wednesday, 20 February 2013

212, Colour Alike

212, Colour Alike
That's a new shade from Colour Alike latest line called Bling Bling, it's name is in Polish and basically it refers to graphite in a way. The shade itself looks like graphite indeed...it also reminds me of mercury and pencils a little. I love it's finish, in my personal nail polish world I label such polishes as semi-suedes, they look like suede but have no suede texture to the touch. It has a nice coverage, I applied two thin coats, but one thicker would look good as well. What is cool about their new polishes is that they started to add a subtle scent to them! It smells like fruity candy a little, it's very subtle but you can feel it despite topcoat, how awesome is that? I'll try to show you my second favourite from this collection as soon as possible. Metallic yellow is something really unique!




212 Graficiarz, Colour Alike
Dość nowy kolor z ostatniej kolekcji Colour Alike Bling Bling, o wdzięcznej nazawie Graficiarz. Kolor i drobinki maja w sobie coś rzeczywiście z grafitu...mi kojarzy się trochę z ołówkami i rtęcią. Najbardziej zachwycona jestem wykończeniem, w moim osobistym świecie lakierów nazywam te lakiery semi-suede - wyglądają jak zamsz (albo nawet trochę welwet?), ale w dotyku są już jak normalny lakier. Lakier ma ładne krycie, nałożyłam dwie cienkie warstwy, ale jedna grubsza spokojnie dałaby radę. A najbardziej podoba mi się w ich nowych lakierach to, że mają delikatny zapach - taki cukierkowo owocowy (jeszcze nie odkryłam czym dokładnie mi pachną:)). Zapach jest delikatny i subtelny, ale jest wyczuwalny nawet z topcoatem, naprawdę super. Spróbuję jak najszybciej pokazać Wam mojego drugiego ulubieńca z tej kolekcji...Metaliczny żółty to naprawdę coś nietypowego. :)






18 comments:

  1. Ładnie ci wyszły zdjęcia, takie grafity super u ciebie wyglądają, dużo lepiej niż u mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No takie ciemne szarości to chyba jedyne, które mi pasują. Ewentualnie takie prawie biale. :P

      Delete
  2. bardzo ładny lakier! i nie zostawia smug... ciekawy ciekawy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noo, nie zostawia, właśnie to jest najfajniejsze - taka idealna tafla. :)

      Delete
  3. Świetny! Bardzo lubię takie metaliczno-perłowo-shimmerowe lakiery ;)

    ReplyDelete
  4. mam go i uwielbiam :) u mnie jedna warstwa świetnie daje radę!
    nie opisałabym lepiej tego lakieru- Twoje notki i spostrzeżenia są świetne, bardzo lubię Cię czytać!

    ReplyDelete
  5. CA ostatnio trochę odpuściłam, ale coraz bardziej kusi mnie ten zapach nowych kolorów :)

    ReplyDelete
  6. a ja zupełnie nie czuję tego ich zapachu i zaczynam się zastanawiać czy nie mam jakiegoś wybrakowanego egzemplarza :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, nie nie wiem co na to poradzić. :D Zresztą to nie jest mocny zapach, po prostu nie pachnie ordynarnie lakierem, tylko cukierkowo nieco.

      Delete
  7. super odcień :)
    rzeczywiście ołówkowy

    ReplyDelete
  8. Prześliczny. Jestem wielką zwolenniczką metalicznych lakierów.

    ReplyDelete
  9. ciekawy kolor, nie przepadam za metalicznymi lakierami ,ale ten przypadł mi do gustu :)

    ReplyDelete
  10. wykończenie ciekawe, chociaż ja bym dodała top matujący :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  11. Widziałam już go na kilku blogach - jest świetny :)

    ReplyDelete
  12. Też się zatanawiałam nad graficiarzem przy okazju składania zamówienia na lakeiery Colour Alike, bo jest bardzo ładny :) ale zauważyłam, że mój najciemniejszy lakier magnetyczny od Golden Rose jeżeli nie użyje się magnesu daje podobny efekt, więc spasowałam - muszę się jakoś pocieszać i hamować, bo inaczej bym zbankrutowała :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...