Wednesday, 30 January 2013

Rosy Azalea, Sensique

273 Rosy Azalea, Sensique
That's a polish from Sensique's last summer line called Nature Codes. I need some more optimism in my life, so I decided to show something pink and happy. That's a basic hot pink shade...or a bit like Barbie pink? Anyway, it is cool toned and very bright. I know this colour isn't the most unique, but I love to wear juicy, bright pink shades (especially on my toes) all year round. I can't say no to pink. :) Rosy Azalea has a lovely formula, it spreads like butter and has great coverage (I know it may look a bit transparent, but trust me, it's opaque after 2 coats in person). Overall, it's a great polish, it has a lovely shine and it's inexpensive.



273 Rosy Azalea, Sensique
To lakier z zeszłorocznej letniej serii Sensique, Nature Codes. Potrzeba mi większej dawki optymizmu, więc chciałam pokazać coś różowego i wesołego. To typowy jaskrawy róż...albo taki różowowy w stylu Barbie? W każdym razie jestc chłodny i krzykliwy. Wiem, że kolor nie jest zbyt oryginalny, ale lubię nosić takie soczyste, jaskrawe odcienie (szczególnie na pedi) przez cały rok. Po prostu nie umiem odmówić sobie różowych lakierów. :) Rozy Azalea ma świetną formułę, rozprowadza się jak masło i świetnie kryje (wiem, że na zdjęciach może wyglądać nieco transparentnie, ale uwierzcie mi, po dwóch warstwach wygląda idealnie). Ogólnie to fajny lakier, ma śliczny połysk i jest niedrogi (myślę, że spokojnie można jeszcze dostać go na wyprzedażowych półkach w Naturach).




16 comments:

  1. pogoda za oknem nawet mnie skłoniła do wrzucenia na paznokcie słodkiej wisienki :) kolorek lakieru fajny, chociaż ja w różu się nie czuję - już bliżej mi do magenty. z tej serii lakierów nie znam, jakoś mnie te kolory nie porwały - dobrze wspominam zeszłoroczną serię fantasy glitter sensique :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo wiśnie, może też zrobię sobie niedługo. Trzeba walczyć z beznadziejną pogodą. ;) Mi się właśnie nawet spodobały z tej serii kolory, szczególnie różowe/koral...a fantasy glitter jakoś przegapiłam. :(

      Delete
  2. śliczny, uwielbiam taki kolor
    podobny mam dziś, tylko z Maybelline ;)

    ReplyDelete
  3. Śliczny jest. Intensywniejszy niż mój kwiat pigwy (nie pamiętam angielskiej nazwy) z tej samej firmy. Szkoda, że mi zgęstniał, ale nie mam serca go wyrzucać :P Totalnie mój ulubiony kolor.

    ReplyDelete
  4. pierwszy raz podoba mi się jakiś lakier tej firmy, bardzo pocieszny :)

    ReplyDelete
  5. ślicznota! a tak nie chwaląc się, to też go mam :)

    ReplyDelete
  6. Fajny, cukierkowy kolor :) Posiadam dwa lakiery z tej firmy zakupione dosyć dawno temu, ale nie byłam z nich zadowolona i tak jakoś od tamtej pory nie ciągnie mnie do ich szafy :(

    ReplyDelete
  7. fajny fajny, a to nie ode mnie?:P

    ReplyDelete
  8. Czy mogłabys polecić jakies inne lakiery, które były by podobne do tego? U mnie w naturach wywiało je :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbliżej mu chyba do też Sensique nr 167, w tych tradycyjnych butelkach, to jeden z tych najnowszych odcieni, więc powinny ciągle być dostępne. Jeszcze nie robiłam mu zdjęć, spróbuję porównać te dwa, ale obstawiam, że mogą być identyczne.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...