Tuesday, 22 January 2013

Pink Me Up, H&M

Pink Me Up, H&M
Well, another tiny polish from their 3-piece set (check this post to see more). I didn't expect much from it as it looks like an average, light, sheerish pink. On the nails it really grew on me, it caught some peachy tones (reminds me of a yogurt a lot) and the finish is lovely too. I'd describe it as semi-creme, it is quite opaque but not as bold as regular cremes or pastels. It has some sheerness, glossiness and lightness to it. It looks very fresh and girly, I like it a lot. The shade itself is quite unusual but at the same time wearable and classic. I really like it and it's a shame that the bottle is so tiny! v_v Application is fine, it surprised as well. It doesn't smudge a lot (it may cause some difficulties because of small brush, but formula wise it is really alright), it's better to apply three coats, then it looks perfect and even.

Pink Me Up, H&M
Na dziś kolejny malutki lakier z 3 lakierowego zestawu z H&M (tutaj możecie zobaczyć poprzedni). W sumie wiele się nie spodziewałam po tym lakierze, wyglądał jak niepozorny, jasny nieco transparentny róż. Na paznokciach za to bardzo mi się spodobał, złapał delikatne brzoskwiniowe tony (bardzo kojarzy mi się z jogurtem) i samo wykończenie jest bardzo ładne. Opisałabym je jako pół-krem, jest kryjący ale nie tak treściwy jak typowe kremy czy pastele. Ma w sobie taką przezroczystość, błysk i lekkość, naprawdę fajny. Wygląda na dłoniach świeżo i dziewcząco. Sam odcień jest trochę nietypowy ale zarazem klasyczny i pasujący do wszystkiego. Bardzo go lubię i żałuję, że butelka jest taka mała! v_v  Malowanie jest  w porządku, to też mnie nieco zaskoczyło. Nie ciągnie się i nie smuży (ale może być problematyczny ze względu na mały pędzelek, ale sama formuła jest naprawdę okej). Lepiej nałożyć 3 cienkie warstwy, żeby wyglądało równo i idealnie.



P.S. Check my second blog, illustration-oriented, if you like. I just moved it to Wordpress and I'll try to keep the blog alive www.taxiformer.wordpress.com

P.S. Jeśli macie chwilę, zbadajcie mój drugi blog, z moimi rysunkami itp. Przeniosłam się właśnie na Wordpress i spróbuję utrzymać go przy życiu www.taxiformer.wordpress.com

18 comments:

  1. bardzo lubię takie kolory :)

    ReplyDelete
  2. o ja cie, ale ładny - kolor jak te popularne pastelowe ciuchy z HM co dwa lata temu chyba były modne :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe noooo jak takie pudrowe pastylki albo jogurty bez owoców :P

      Delete
  3. zakochałam się w tym kolorze!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. to ten... dawno kupiłaś w H&M tą trójeczkę? ^^'

      Delete
    2. Oj już nie pamiętam, czyli pewnie jakiś czas temu (około roku?)...chyba widziałam jeszcze te zestawy na wyprzedażach niedawno, ale mój H&M to bieda i rzadko rzucają jakieś lakiery w ogóle.

      Delete
  5. uwielbiam takie odcienie... cudo!

    ReplyDelete
  6. kojarzy mi się z ślubem, taki delikatny i dziewiczy ;)

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wygląda. Piękny kolor. Dlaczego takie kolory podobają mi się u innych, a nie na moich paznokciach. Źle się czuję w takich jasnych kolorach, a przecież tak ładnie one wyglądają. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. przepiękny ten lakier :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...