Sunday, 6 January 2013

Nail Art Sunday: Edible

Hello,
It's not going to be too serious today. To be honest, I feel totally miserable today, I don't feel like writing much...I also couldn't bother to edit newer nail art (I had problems with my laptop lately and I ended up with a proper backlog). Anyway, I think food is a great theme for nail art and I'm going to come up with more real soon...I'd say my next step will be sausages. For today I've got strawberries and cucumbers though. I cannot wait for summer...


Halo halo,
Dziś nie będzie zbyt poważnie. A tak konkretnie, to złapałam jakiegoś dołka i w sumie nie bardzo czuję moc, żeby coś pisać. Nie mogłam się też zebrać żeby zedytować jakieś nowsze wzorki (miałam ostatnio problem z laptopem, więc skończyłam z niezłymi zaległościami). W każdym razie wydaje mi się, że jedzenie to super temat na wzorki i postaram się niedługo zrobić jakiś nowy...chyba tym razem padnie na kiełbaski. Na dziś mam truskawki i ogórki. Nie mogę się doczekać lata...





hey, there are my older food-related nail art photos (dragon fruit and mint ice-cream with chocolate chips), maybe some new visitors want to have a look. :)

wrzucam też starsze wzorki z jedzeniem (smoczy owoc i miętowe lody z kawałkami czekolady), może nowi goście zechcą sobie obejrzeć. :)




13 comments:

  1. mhmmm miętowe lody z czekoladą z Zielonej Budki <3 uwielbiam! fajnie to wyszło!

    ReplyDelete
  2. Ogórkami mnie kupiłaś! No i te lody miętowe! Ekstra!

    ReplyDelete
  3. bardzo fajne, szczególnie ogórki ;)

    ReplyDelete
  4. mnie też najbardziej podoba się ogórek! ale wszystkie są świetne, urocze i pozytywne! :D

    ReplyDelete
  5. ogórki są świetne! hah, pierwszy raz widzę takie warzywne zdobienie :D zazwyczaj wszyscy stawiają na owoce.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  6. Ogórcy mię się bardzo podobają! A w czekoladowych mogłabym nawet chodzić do ludzi :-)

    ReplyDelete
  7. Wszystkie mi się podobają! :)

    ReplyDelete
  8. Ej, głodna jestem :P Wszystko przez te wzorki (a przynajmniej tak będę sobie wmawiać) :D

    ReplyDelete
  9. Mięta z czekoladą jest super! I smoczy owoc! Ostatnio też zrobiłam paznokcie inspirowane smoczym owocem - jakiś czas temu kupiłam dwa i tak mnie oczarowało to połączenie kolorów i wzór, że musiałam przenieść efekt na paznokcie natychmiast ;P za pare dni powinny pojawić się u mnie na blogu, na razie zdjęcia czekają na dysku, bo chciałam dopasować je do projektu.

    Szczerze mówiąc nie lubię oglądać na bieżąco Twojego bloga i musiałam usunąć z kanału RSS razem ze wszystkimi innymi pokazującymi swache. Poprostu zbankrutowałabym wydając majątek na lakiery! Twoje posty sa super, robisz piękne zdjęcia i tak kuszą! Raz na jakiś czas jednak, tak jak dziś, nadrabiam zaległości i oglądam posty z miesiąca czy dwóch. ponieważ wiem, ze idzie do mnie paczka z colour alike a i wydałam już w tym miesiącu całą kasę przeznaczoną na "głupoty i zachcianki", taki zmasowany atak mi niestraszny :P pięknie tu, wrócę za jakiś czas! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...