Thursday, 31 January 2013

Festival Fuchsia, H&M duo

Festival Fuchsia (in green:D)
I know it must be wicked to see a nail polish called fuchsia in green, but it is duo nail polish from H&M and I decided to focus on the green side first (I'll try to post fuchsia as soon as possible, I don't want to put them together because of blog labels, I don't want them to become confusing: you click pink and see green and vice versa). I'm not sure if they're still available, but I think I've seen them not  a long time ago (it seems that I'm the only person in my local H&M to buy nail polish. :P) 
The shade is really really lovely and unique (I've got quite a lot of green cremes, but nothing similar). It is slightly washed out and neutral (leaning on cool side a little). In fact, it reminds me of mint leaves a lot, but brighter obviously. There's something weird in this shade, I cannot really pin it down. It applies easily, it's very opaque, two thin coats are enough (but even one looks opaque).

Festival Fuchsia, H&M (część zielona)
Pewnie się zdziwiłyście, bo w nazwie fuksja, a tu zielony. Przyczyna jest prosta, to dwustronny lakier i najpierw chciałam skupić się na zielonym (postaram się wrzucić fuksję jak najszybciej, nie chciałam umieszczać ich razem, żeby nie robić bałaganu w etytkietach: klikacie w różowy a wyskakuje zielony, i na odwrót). Nie jestem pewna czy są nadal dostępne te lakiery...ja widziałam je jeszcze jakoś niedawno (ale odnoszę wrażenie, że jestem jedyną osobą kupującą lakiery w "moim" H&M. :P)
Wracając już do samego lakieru, to odcień jest po prostu piękny i wyjątkowy (mam sporo zielonych kremów, ale nic podobnego). Jest nieco wyblakły, jakby z nutą szarości i raczej neutralny (minimalnie w chłodną stronę). Tak właściwie, to kojarzy mi się z prawdziwymi listkami mięty, tylko trochę bardziej jaskrawy. Ten kolor ma w sobie coś nietypowego, nie umiem tego ująć. Malowało się nim łatwo, bardzo fajnie kryje - dwie cienkie warstwy wystarczą, ale już pierwsza wygląda przyzwoicie.



8 comments:

  1. zielono mi... i bardzo dobrze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha, mi też dobrze...potrzebuję trochę optymizmu przed wiosną. ;)

      Delete
  2. zielona żabka :) Świetny kolor :)

    ReplyDelete
  3. Kolor ładny, ale jakoś nie lubię u siebie zieleni;)

    ReplyDelete
  4. Nigdy mnie jakoś nie ciągnęły lakiery z H&M i to chyba błąd :)

    ReplyDelete
  5. Masz bardzo zadbane skórki :) a lakier całkiem ciekawy :)

    ReplyDelete
  6. Ciekawy odcień, podoba mi się. Czuję już wiosnę! :)

    ReplyDelete
  7. Nigdy chyba nie miałam zieleni na paznokciach, ale po tej reklamie chyba zmienię zdanie! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...