Thursday, 10 January 2013

Balearic Cool, Models Own

Balearic Cool, Models Own
It started snowing again over here today, so I felt like delving into my brighter and more summer nail varnishes. In fact, I actually think that such icy, bright blues look really cool in winter. Balearic Cool is  medium neon blue, which comes from Hed Kandi line. I only had Ibiza Mix glitter so far from this collection (now I'm waiting for Beach Party and Disco Heaven), so I cannot compare...but this one has a truly weird formula. It is rather thin and a bit jelly (actually not finish wise, but its consistence is like a watery, melted jelly). I found it to be a little streaky and simply weird (I've got no other polish like that) but it looks fine in 3 thin coats. It's not that horrible, just different. Maybe there is something wrong with my bottle? Other than that, this shade is really, really cool (as the name suggests, ha).


Balearic Cool, Models Own
Nie wiem jak u Was, ale u mnie znowu zaczął dziś padać śnieg i od razu miałam ochotę zanurzyć się w moich bardziej jaskrawych i letnich lakierach. Ale tak właściwie, to uważam, że takie chłodne, mroźne odcienie niebieskiego super sprawdzają się i zimą. Balearic Cool to średni niebieski neon, który pochodzi z kolekcji Hed Kandi. Do tej pory miałam okazję używać tylko Ibiza Mix (brokatu) z tej kolekcji, czekam teraz na Beach Party i Disco Heaven, więc tak naprawdę nie mogę porównać...ale ten lakier ma bardzo dziwnę formułę. Jest dość rzadki i trochę galaretkowaty (tzn właśnie wykończenie nie jest typowo jelly, tylko raczej konsystencja jest jak wodnista, lekko roztopiona galaretka). Trochę mi to smużyło i po prostu dziwacznie się nim maluje (nie zetknęłam się do tej pory z takim lakierem), ale po 3 cienkich warstwach wygląda w porządku. Ogólnie malowanie nie jest jakieś straszne, po prostu inne. Może coś jest nie tak z moim egzemplarzem? Poza tym, ten odcień jest naprawdę cool (jak sama nazwa wskazuje;))




11 comments:

  1. e faktycznie widać smugi, pierwsza modelka jaką widzę, że smuży :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dziwny, moja koleżanka też nie umie nim pomalować. Pewnie lepiej dawać na jakiś biały, wtedy pewnie by fajniej wyglądał. Choć ogólnie na żywo aż tak nie widać tego. :p

      Delete
  2. krycie takie rzeczywiście nie do końca, ale kolor bardzo atrakcyjny!

    ReplyDelete
  3. Kolor tak, ale krycie marne :/

    ReplyDelete
  4. U mnie też śnieg... Choć dziś zaczęła się tworzyć plucha ;/ Kolor ładny, ale krycie kiepskie:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie grubsze warstwy dałyby radę, ale ja jakoś tak nie umiem. Normalnie w sumie nie rzucało się to aż tak w oczy, dopiero na zdjęciach.

      Delete
  5. Zastanawiałam się nad nim ostatnio, ale odpuściłam - może to i lepiej, bo pewnie nie umiałabym nim pomalować. I ten, no...chyba Balearic?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaa tak,dzięki! ciągle mam problem z tą nazwą... Tutaj dodatkowo był klops przez kopiuj/wklej i dalej poszło, ale i tak nacudowałam. Tak samo jak nie umiem zapamiętać, że Aciiid to nie Aciiid, tylko Aciied. :<

      Co do lakieru, to jak uwielbiam Models Own, ten można raczej odpuścić, spokojnie znajdą się lepsze odpowiedniki. Ale taki najgorszy znowuż nie jest.

      Delete
  6. Kolor śliczny, ale faktycznie szkoda, że widać trochę te smugi:(

    ReplyDelete
  7. Noo fajny jest:) Mam słabość do niebieskości i też uważam, że na zimę są idealne, zwłaszcza taką białą, mroźną:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...