Saturday, 19 January 2013

165, Q Colour Alike

165, Q Colour Alike
Hi, we're in the middle of winter, I know...but I need happy, bright colours around me. My friend and I discussed it yesterday and we both believe it's cool to wear something intense on your nails when days are grey. Well, we simply don't care for 'season rules' much..165 from Q line by Colour Alike is a great choice. It's a bright, almost neon light orange. Actually, it's hard for me to decide whether it's more yellow or orange, it's in between, I would say. It reminds me of melon or baby food from little jars. Application is easy, I applied 3 thin coats for the photos (normally, I'd probably use 2, but I wanted to avoid VNL in the photos). I also like its glossy finish (lots of brights tend to dry to semi-matte finish). It's a great polish for summer as well, it really stands out so perhaps it's not for everyone. 

165, Q Colour Alike
Wiem, że jesteśmy w środku zimy...ale ja potrzebuję wesołych i jaskrawych kolorów wokół mnie. Wczoraj przedyskutowałam to z koleżanką i doszłyśmy do wniosku, że dobrze jest przełamać tą szarugę za oknem czymś intensywnym. No i za bardzo nie obchodzą nas te zasady kolorystyczne dla danych pór roku...165 Q od Colour Alike idealnie się do tego nadaje. Jest bardzo jaskrawy, niemal neonowy a kolor, tutaj już trudno mi się zdecydować...coś pomiędzy żółtym a pomarańczowym. Kojarzy mi się z melonami i owocowym jedzeniem dla dzieci w słoikach. Malowanie jest okej, nałożyłam 3 cienkie warstwy (normalnie wystarczyłby mi raczej 2, ale tutaj chciałam uniknąć widocznej linii paznokcia na zdjęciach). Podoba mi się też błyszczące wykończenie (dużo jaskrawych lakierów ma tendencję do wysychania na pół-mat). To też świetny lakier na lato, jak łatwo się domyślić rzuca się raczej w oczy, więc na pewno nie jest dla każdego.




11 comments:

  1. mniam mniam, ten Kiko co to prawie identyczny mam właśnie się Melon nazywa :-)

    ReplyDelete
  2. od razu poczułam słońce!!! :D

    ReplyDelete
  3. ostatnio oglądałam go w jakiejś drogerii i nie wzięłam. a teraz już wiem, że muszę po niego wrócić :P

    ReplyDelete
  4. Żółć na moich paznokciach gości bardzo rzadko, jednak podzielam zamiłowanie do uprzyjemniania sobie zimowych dni intensywnymi kolorami na paznokciach !

    ReplyDelete
  5. wspaniały kolor, chyba też jakoś przełamię tą wszędobylską szarość i zrobię coś kolorowego na paznokciach ;)

    ReplyDelete
  6. świetny kolor , jak dla mnie idealny na taką pogodę :)

    ReplyDelete
  7. aż się cieplej zrobiło :) piękny kolor lata :)

    ReplyDelete
  8. That is a beautiful yellow! Love brights in the Winter, actually. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...