Monday, 3 December 2012

Red Orange, Pixi

Red Orange (No. 16), Pixi
Hello, it started snowing heaving over here and it is first proper snow this autumn. I'm not going complain though, I don't love winter, but at least it's lighter and white outside now. It's also easier to live when you simply deal with snow rather than complain, I would say. :) To maintain my optimism I often reach for happy colours, it's one of them for sure.
It's my first Pixi on the blog, I got it from Asos when they would ship polishes to Poland (they stopped a few months ago and it was a very very bad decision!) It's called Red Orange and I think the name describes the shade perfectly. It's neon red with orange tones (it doesn't look overly orange though). Application and formula are very pleasant, quick and smooth. These are two coats and in person, they're completely opaque. Check their website for more colours, I think they're great, the bottles are super cute and  I hope to buy more at some point.

Red Orange (No. 16), Pixi
Pewnie u większości z Was na dobre rozpadał się śnieg. U mnie w mieście to pierwszy taki dzień ze sporym śniegiem....Jakoś specjalnie nie narzekam, nie kocham zimy, ale teraz przynajmniej jest widno i biało za oknem. Poza tym chyba nieco łatwiej się żyje gdy pogodzimy się z tym, że u nas zawsze będzie zima. Jednak żeby zachować optymizm muszę sobie pomagać, często sięgam po jakieś weselsze kolory i ten jest jednym z nich.
To chyba mój pierwszy Pixi na blogu, udało mi się go dorować na Asos, kiedy jeszcze wysyłali lakiery do Polski (przestali jakiś czas temu i uważam, że to był wielki, wielki błąd!) Lakier nazywa się Red Orange i ta nazwa w sumie idealnie oddaje jego kolor. To neonowa czerwień z pomarańczowymi tonami (ale nie wygląda przesadanie pomarańczowo). Malowanie i formuła są bardzo przyjemne, wszystko idzie gładko i szybko. Na zdjęciach dwie warstwy i na żywo wyglądają na kompletnie kryjące. Zobaczcie ich stronę jeśli chcecie pooglądać więcej kolorów, dla mnie naprawdę są super, mają urocze butelki i chciałabym móc przetestować więcej.





7 comments:

  1. wow, śliczny kolorek :) podoba mi się!

    ReplyDelete
  2. Ożywia! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    ReplyDelete
  3. Śliczny odcień.
    Nie wiedziałam, że asos już nie wysyła do nas lakierów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety, wcześniej wysyłali czasem wybiórczo ale jednak wysyłali. Ja się bardzo zawiodłam na tym sklepie - strzelili sobie w stopę! :p

      Delete
  4. Slicznie wygladaja!podobaja mi sie bardzo

    ReplyDelete
  5. ale soczysta ta pomarańcza! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...