Sunday, 16 December 2012

Nail Art Sunday: The Whale meets Owls

Hello,
That's actually not my nail art but nail art my friend did on my nails. We both share love for owls, nail polish and we're actually planning on doing our nail art sessions together more often. I'm really happy about it because it's so much fun to have someone like that around, who isn't like 'what the hell, why do you have so many polishes, you could buy a car for that blah blah blah'. (Rant over. :P)
We used Models Own polishes (Grey Day/Purple Poppy) and some nail art polishes. Please give her some positive feedback and show some support, as she doesn't believe her nail art skills are great! :) I really enjoyed wearing these cute owls *_*


Na dzisiaj akurat nie swojego nail artu, ale wzorek zrobiony przez moją koleżankę na moich paznokciach. Obie uwielbiamy sowy, lakiery i właścwie planujemy robić takie skromne, wzorkowe sesje nieco częściej. Bardzo się z tego cieszę, fajnie mieć kogoś kto podziela naszą pasję zamiast typowego "oesuuu po co ci tyle lakierów, mogłaś sobie kupić z tego co najmniej samochód blablabla!'. (Ok, koniec narzekania:P ) Użyłyśmy lakierów Models Own (Grey Day i Purple Poppy) plus do wykończenia lakiery do nail artu. Wesprzyjcie ją dobrym słowem, bo coś nie dowierza, że robi fajne wzorki, o! :) Bardzo fajnie nosiło mi się te urocze sowy *_*





14 comments:

  1. haha ale zajebiste, mają płaskie głowy w sam raz na kufel piwa ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah, rozbroiło mnie to :D w takim razie chcę taką sówkę, na której będę mogła stawiać to i owo :D

      Delete
    2. haha :)
      ekhemm... jak to się mówi: "głodnemu chleb na myśli"? haha :)

      Delete
    3. sabb to wiadomo, ciągle o jednym i tym samym. :p

      Delete
  2. a jakby im domalować łapki to by były sowo-pingwinki <3

    ReplyDelete
  3. wspieram dobrym słowem, naprawdę fantastyczne sówki:D

    ReplyDelete
  4. Bardzo udane te sówki, chcemy więcej wzorków koleżanki :>

    ReplyDelete
  5. Urocze ;) brakuje mi uszek, ale to może być wytwór mojej wyobraźni, bo nie wiem czy sówki mają widoczne uszka, pewnie nie ;D

    ReplyDelete
  6. świetny wzorek, naprawdę zazdroszczę...koleżanki! czekam na więcej- sówki są urocze.
    dobrze jest mieć kogoś, kto podziela naszą pasję :) takie sesje muszą być super.

    ReplyDelete
  7. fajne :D I bardzo dobrze wykonane ;)

    ReplyDelete
  8. te sówki są prześwietne ;] słodkie takie

    ReplyDelete
  9. These are very good, and I love your color choices! What fun to have a nail art buddy! ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...