Thursday, 6 December 2012

Fresh Mint 141, Virtual

Fresh Mint 141, Virtual (Fruit Cocktail vinylmania line)
That's a shade from summer collection, but I must say that I prefer to wear jade/mint colours in winter, because in spring/summer they're too popular. Probably it's not very logical or sensible, but I can't help it. This one is a minty shade on the green side. It is light, but not extremely pastely/milky and I was really really impressed with its application. Usually mint shades tend to be too watery or they leave smudges, this one is perfect though. Fresh mint is opaque in two coats and it applies so easily! Maybe the shade isn't the most unique, but it was worth getting because of the formula, I was surprised, especially since they're rather inexpensive.



Fresh Mint 141, Virtual (Fruit Cocktail vinylmania line)
To lakier z letniej kolekcji, ale muszę przyznać, że wolę nosić mięty/turkusy zimą, bo wiosną i latem są zbyt popularne. Pewnie nie ma w tym wiele sensu i logiki, ale już tak mam i nie mogę nic na to poradzić. Fresh Mint to mięta, która idzie raczej w stronę zieleni. Jest dość jasna, ale nie typowo pastelowo/mleczna i byłam bardzo zaskoczona łatwością malowania. Zwykle mięty są trochę kapryśne i bardzo często są albo wodniste albo potwornie smużą, a ten jest idealny. Kryje po dwóch warstwach i maluje mi się nim bez żadnych problemów. Odcień raczej nie jest zbyt oryginalny, ale na pewno warto na niego zapolować ze względu na konsytencję i przyjemne malowanie. Naprawdę bardzo dobra jakość za niewygórowaną cenę. 


10 comments:

  1. piękna mięta, taka delikatna :)

    ReplyDelete
  2. bardzo bardzo ładny! uwielbiam mięty na paznokciach ;)

    ReplyDelete
  3. O, widziałam dzisiaj go w Biedronce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, to muszę zrobić śledztwo w swojej, koniecznie! :D

      Delete
  4. kątem oka przeczytałam "wolę miętosić turkusy" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyhyh, brzmi świetnie :D

      ...widać teraz jak mnie czytasz, phi, nagana! :p

      Delete
  5. Śliczny kolor!! Kurcze no... zawsze jakoś ciągnęły mnie kosmetyki ekskluzywne ale chyba jednak muszę zmienić podejście... Mam kilka lakierów takich za 30-40 zł a i tak ich nie używam prawie bo nie mam czasu... Wolałabym kupić tańszy o fajnym kolorze i w razie czego nie będzie mi go szkoda, jeśli mi zaschnie czy coś...

    ReplyDelete
  6. miałam z tej serii taki mocny, zielony kolor i bardzo żałuję, że komuś go oddałam... :( mięta bardzo przyjemna, całkiem niedawno przekonałam się do tego koloru i też wolę go jesienią i zimą.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...