Monday, 17 December 2012

24k, Revlon

24k, Revlon
I thought I'd post this week a couple of polishes which I find to be very festive and great for upcoming holidays. One of the shades which comes to my mind straight away is obviously gold. This is a polish which is a bit like liquid gold (because it's thick and opaque). I really love this kind of chrome/metallic finishes, which look cool especially from a distance. 24k reminds me of China Glaze chrome polishes (like Passion or Millennium), their coverage is good, they dry really fast (you have to paint fast too, otherwise it can get a bit smudge-y and cakey) and you can see brush strokes a little bit (it's nothing major and I don't really mind). I also think the shade itself is truly cool, because it's a pale, neutral gold which doesn't clash against my skin tone (I believe 24k is going to suit many skin tones, because yellow hue in it is really moderate). I love chrome polishes in winter, they simply rock <3


24k, Revlon
Pomyślałam, że w tym tygodniu spróbuję wstawić kilka lakierów, które są bardzo świąteczne i zimowe. Tak jak nie lubię dopasowywać się paznokciami do pór roku, to jakoś święta i Sylwester na mnie działają. ;) Jeden z pierwszych kolorów, który od razu przychodzi mi do głowy to złoto. Ten lakier jest jak takie płynne zloto (jest dość gęsty i gołym okiem widać, że dobrze kryje). Bardzo lubię to wykończenie chrome/metallic, wyglądają szczególnie świetnie z pewnej odległości. 24k kojarzy mi się nieco z chromatycznymi lakierami China Glaze (np. Passion albo Millenium): świetne krycie, szybkie schnięcie (trzeba też szybko malować, bo inaczej zaczyna smużyć i kleić), widoczne ślady pędzelka (ale nic straszne, osobiście mi to nie przeszkadza). Uważam, że sam kolor lakieru też jest super, bo jest to dość zgaszone, neutralne złoto, nie odcina mi się od karnacji (ogólnie wydaje mi się, że 24k będzie pasować wielu osobom, bo żółte tony są naprawdę delikatne). Ach, uwielbiam takie chromatyczne lakiery w zimie, świtnie się wtedy sprawdzają.



I had to take a blurry photo to show its effect/ Musiałam rozmazać zdjęcie żeby efekt był najlepszy






15 comments:

  1. Piękny odcień i fajny efekt, ale te ślady pędzelka go u mnie dyskwalifikują :P
    Gdyby był taki jak Millennium, to mmm... *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, no ja też nie jestem wielką fanką śladów, ale tutaj jakoś mi nie przeszkadzą, chociaż wiadomo, że bez nich byłby jeszcze fajniejszy.

      Delete
  2. ostatnie zdjęcie jest super ! mega :D
    kolor bardzo fajny, ale ja niestety nie lubię 'popędzelkowych smużek" :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh, nie musiałam dać takie poruszone, bo na normalnym wyglądało jak na swatchach, a swatche nie oddają w pełni tego efektu. ;) Też nie lubię smużek, ale ten nosiłam kilka dni i w sumie się do nich przyzwyczaiłam. ;)

      Delete
  3. ciekawy kolor i efekt jaki daje na paznokciach bardzo do mnie przemawia, chociaż z większej odległości wygląda dużo lepiej :) mi też złoto podoba się najbardziej w okresie świątecznym :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  4. ładny, ale nie wiem czy dobrze czułabym się z nim na paznokciach :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...