Monday, 12 November 2012

Terra Mauve, Orly

Terra Mauve, Orly
This is their older shade, but I believe it fits great into all the berry/crimson/beetroot red trend this season. I also think it's a great alternative to regular pink and red varnishes, which for a nail polish addict often seem a bit boring. ;) I don't see a lot of mauve in this polish, to be honest, for me it's more of a berry shade. It's quite similar to Quite Contrary Berry (here), but this one is cool toned and darker, pinker than QCB (TM even has a slight purple tone in my eyes).  Terra Mauve isn't super bright, it seems to be slightly toned down/dustyApplication is lovely, 2 coats are enough (if you have shorter nails you could get away with one coat only -  I would say that 2 coats always look better). Both of them are cool  classic (but unusual) polishes and have great formula/opacity.


Terra Mauve, Orly
To jeden z ich starszych kolorów, ale wydaje mi się, że super wtapia się w  cały ten bordowy/malinowy trend, który zalał sklepy w tym sezonie. Wydaje mi się też, że jest świetną alternatywą dla tradycyjnych czerwonych i różowych lakierów, które dla większości maniaczek lakierowych wydają się nieco nudne. ;) Szczerze mówiąc to nie widzę w nim koloru "mauve", dla mnie jest to bardziej malinowy/buraczkowy odcień. Przypomina Quite Contrary Berry (klik), ale ten jest nieco chłodniejszy, ciemniejszy i bardziej różowy. TM jak dla mnie ma nawet delikatny fioletowy ton. Nie jest też specjalnie intensywny, raczej stonowany i lekko przykurzony. Malowanie jest mega proste, 2 cienkie warstwy spokojnie wystarczają (myślę, że nawet można nałożyć jedną jeśli macie krótkie paznokcie - ale ja uważam, że 2 zawsze wyglądają lepiej). Oba te lakiery są świetnymi klasykami (ale wcale nie są typowe), dodatkowo mają bardzo dobrą formułę, konsystencję i krycie.

L:R Quite Contrary Berry 2 coats, Terra Mauve, Quite Contrary Berry 1 coat, Terra Mauve




 



9 comments:

  1. Terra Mauve wygrywa w porównaniu do reszty, piękny :)

    ReplyDelete
  2. Barszcz czerwony lekko zaprawiony śmietaną. Mniam ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. przez Ciebie teraz też kojarzy mi się z barszczem, phi! :P

      Delete
  3. przepiękny kolor, kojarzy mi się z lodami malinowymi na gałki ;) pysznee

    ReplyDelete
  4. na inszych paznokciach podobają mi się takie odcienie, na moich nie bardzo :)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam takie kolory, zgaszone róże są piękne pod każdym względem! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...