Sunday, 4 November 2012

Oh my Glitter! Essence

 Oh my Glitter! Essence
I always promise myself that I'm not getting any Essence polishes (firstly they're inexpensive and it easy to buy way too many - I'm not happy with their quality and I just prefer to skip them and buy an OPI/China Glaze/Orly instead). I also didn't like their new bottles...but obviously I ended up buying one. I have a thing for purple polishes and this one was very special. It's a medium but not extremely bright purple with pink shimmer/glass fleck pieces. It also contains silver and blue shimmer but it's much less prominent. I was actually surprised that shimmer is so evident on the nails. I rather expected them to disappear in the base. The base is rather sheer, but you need 2-3 coats for full opacity. I'm very happy with this purchase because Oh my Glitter is very unique and I haven't seen anything similar.


Oh my Glitter! Essence
Już dawno obiecałam sobie, że nie będę kupować już żadnych lakierów Essence (po pierwsze są niedrogie i łatwo nakupić ich za dużo bez żadnego pomyślunku - poza tym nie przepadam za ich jakością i wolę odpuścić parę Essence i w zamian wziąć OPI/China Glaze czy Orly. Nowe butelki też jakoś mi nie pasują...ale oczywiście i tak wyszłam z Natury z jednym lakierem. Niestety nie umiem walczyć ze swoim uwielbieniem do fioletowych lakierów. Ten to taki średni fiolet, który nie jest zbyt jaskrawy i ma różowy shimmer/glass fleckowe kawałki. Ma też srebrne i niebieskie drobinki, ale są dużo mniej widoczne. Tak właściwie to zdziwiłam się, że drobinki są aż tak widoczne, spodziewałam się, że raczej znikną w bazie. Sama baza jest dość przezroczysta, ale 2-3 cienkie warstwy spokojnie wystarczą. Ostatecznie jestem bardzo zadowolona z zakupu, bo nie mam ani nie widziałam nic podobnego.








25 comments:

  1. Piękny jest :) Też nie lubię jakości lakierów essence, ale capnęłam go jak tylko się w sklepie pojawił ^^"

    ReplyDelete
  2. Też go mam i bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  3. Piekny kolor. Nie przepadam za Essence, ale ten lakier swietnie wyglada

    ReplyDelete
  4. Kochana, już Cię nie lubię! Zdajesz sobie sprawę, że ja teraz pójdę do Natury i kupię ten lakier? Grrrr... :D

    A tak na poważnie to jest śliczny i na Twoich paznokciach cudownie się prezentuje, bez dwóch zdań! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojno! Na pewno nie będziesz żałować jak kupisz. :D

      Delete
  5. Ja za fioletami nie przepadam, ale ten jest świetny.

    ReplyDelete
  6. Dlaczego te lakiery u kogoś wyglądają ślicznie na paznokciach i wszystkie chciałabym mieć a jak staję przed pełną szafą Essence to wszystkie wydają mi się takie bezpłciowe?

    ReplyDelete
  7. chcę, teraz żałuję że go nie wziełam ;p

    ReplyDelete
  8. Też mam ten fiolecik i bardzo sobie go chwalę! Refleksy drobinek w słońcu są zabójcze :)

    ReplyDelete
  9. This is 1 of the few Essence that I own and I love it! xo

    ReplyDelete
  10. Jest śliczny, że też wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi :)

    ReplyDelete
  11. śliczny ;D nawet go u mnie w naturze nie widzialam, ale jak zobacze to pewnie wezmę bez namysłu ;D świetny jest też 116 gorgerous bling bling ;))

    ReplyDelete
  12. bardzo dobrze, że go wzięłaś, jest cudny.

    ReplyDelete
  13. Nie lubię fioletów ani na moich paznokciach, ani na powiekach, ale wobec tego nie mogę ot tak przejść obojętnie. Cudowny *.*

    ReplyDelete
  14. Za każdym razem na niego patrzę, ale póki co odpuszczam, mimo iż bardzo mi się podoba. Dojrzeję :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Żal nie brać, kiedyś na pewno Cię dopadnie i kupisz. :P

      Delete
    2. To kiedyś przyszło szybciej niż myślałam - od dwóch dni ściskam tą buteleczkę :D:D

      Delete
  15. ja byłam mega nakręcona na te nowe essence a w końcu nie kupiłam żadnego :P
    i tak mam jeszcze te z starej kolekcji nieużywane.
    A ten filecik wygląda ładnie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Literówka, ale zabawnie wygląda ^^

      Delete
  16. Lakieromaniaczka nie może sobie powiedzieć "nie kupię", bo i tak znajdzie kilka powodów żeby jednak kupić ;)
    Ładny jest, drobinki dodają mu uroku ;D

    ReplyDelete
  17. też go kupiłam... i nie żałuje bo jest śliczny:)

    ReplyDelete
  18. też sobie obiecywałam, ale nic z tego nie wyszło :D ten chyba też zakupię!

    ReplyDelete
  19. świetny kolor, masz rację te lakiery jakościowo są kiepskie, szkoda bo kolory są boskie

    ReplyDelete
  20. Ładny,ciekawy efekt dają te drobinki brokatu:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...