Friday, 16 November 2012

NeoNail 3296

Hello ladies!

NeoNail 3296
For today I've got a neon green NeoNail varnish which I got in a lovely Halloween package. Normally, I'm not a fan of 'highlighter' green polishes, I don't even know why. I decided to give it a go though and now I'll be very sad to remove it, I adore it. It reminded me of my big love for loud, neon nails and this colour cheered me up for the whole day yesterday! Application was really nice, the formula is jelly-like and a bit runny, so it's better to be careful near cuticles. 2-3 coats are needed for opacity but the best thing is that it has a super glossy finish! It reminds me of neon polishes which I had as a kid, they were exactly the same. I have no idea why the majority of neon shades these days dry semi matte.

NeoNail 3296
Na dziś mam neonową zieleń z NeoNail, którą dostałam w świetnej halloweenowej paczce. Tak normalnie, to nie przepadam za takimi jaskrawmi zielonymi lakierami, sama nawet nie wiem czemu. Jednak postanowiłam się przełamać i efekt jest taki, że będzie mi bardzo smutno go zmywać. Po prostu go uwielbiam. Przy okazji przypomniał mi jak bardzo lubię neonowe lakiery i poprawiał mi wczoraj humor przez cały dzień. Malowanie jest w porządku, konsystencja jest trochę jak jelly i dość płynna, więc trzeba uważać blisko skórek. Potrzebujemy około 2-3 warstw żeby wyglądało fajnie, a najlepszy w nim jest ten mega błyszczące wykończenie. Przypomina mi noenowe lakiery, które miałam jak byłam dzieckiem, były dokładnie takie same. Nie mam pojęcia czemu teraz większość neonowych kolorów jest półmatowa po wyschnięciu.




17 comments:

  1. łoo, ale daje po oczach, świetny :D

    ReplyDelete
  2. też mam ten lakier (z tej samej paczki co ty pewnie) I też mi się bardzo dobrze go nosiło. Chociaż i tak z całej paczuchy najbardziej jestem zadowolona z czerni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie też najbardziej cieszę się z czerni, idealny do wzorków i glitterów. ;)

      Delete
  3. Bardzo fajny kolorek,od razu poprawia humor :)

    ReplyDelete
  4. Chociaż nie jestem wielką fanką zieleni, to stwierdzam, że ten kolor jest świetny ! :)

    ReplyDelete
  5. Świetny naszyjnik ;)
    Neony powinny fajnie wyglądać jesienią ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wyglądają fajnie. :) Przynajmniej ja nie widzę przeciwskazań :)

      Delete
  6. świetny kolor, lubię takie oczoj*bne :)

    ReplyDelete
  7. Daj białą baze to dopiero się zakochasz w tym kolorze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam nad tym, ale mam tylko jeden(!) biały lakier i szkoda mi go :D Ale wiem, wiem, neony na białym miażdzą podwójnie. :)

      Delete
  8. jakoś mnie nigdy do neonów nie ciągnęło XD

    ReplyDelete
  9. Z daleka lepiej widać ten efekt! Świetny, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...