Tuesday, 13 November 2012

Dark Hot Red, H&M

Dark Hot Red, H&M
It's a tiny polish and it comes from one of H&M mini sets. I got it purely for this red - I thought I haven't got anything like that yet and I was right (I had some gift card so I had nothing to lose actually, but overall, I'm very happy with the set). I also think its name is really accurate, it reminds me of dark, slightly dry chili pepper for real. In person it is a bit darker and doesn't have orange tones (I think they're more prominent in the photos). I love its formula, it's creamy and soft. Even one coat is quite opaque (then it's a bit too pink for my liking), so I applied two. For me it's very difficult to find opaque, creme reds - I always end up with jelly reds and sometimes even 3 coats are not enough.
I also love pink from this set (Pink me Up), it has a nice opacity and reminds me of yogurt, lovely - I'll try to post it soon!

Dark Hot Red, H&M
Ten niewielki lakier pochodzi z jednego z mini zestawów lakierowych z H&M. Wzięłam go głównie ze względu na tą czerwień. Wydawało mi się, że nie mam jeszcze takiego odcienia i nie pomyliłam się (miałam jakąś kartę prezentową więc tak właściwie to i tak nie miałam wiele do stracenia). Nazwa idealnie pasuje do koloru, rzeczywiście przypomina mi takie ciemne, lekko suche papryczki chili. Na żywo jest nieco ciemniejszy i nie ma wyraźnych pomarańczowych tonów (na zdjęciach są bardziej widoczne). Lakier ma też świetną formułę, kremową i taką aksamitną. Jeśli chodzi o krycie to nawet jedna warstwa jest w porządku (choć dla mnie zbyt różowa), więc nałożyłam dwie. Nie wiem jak Wam, ale mi jest trudno znaleźć kremową, dobrze kryjącą czerwień - zwykle kończę z czerwonymi jelly i czasem nawet 3 warstwy nie są idealne. Tak poza tym, to uwielbiam  różowy lakier z tego setu, też dobrze kryje i kojarzy mi się z jogurtem, cudny - postaram się go opublikować  już niedługo!



This is the set :)  *  A to ten zestaw :)

16 comments:

  1. ładna ta czerwie chociaż nie przepadam z nią zazwyczaj ;) ale czerwień czerwieni nie równa ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ja też nie jestem wielką fanką czerwieni, ale mam fazy fascynacji i tak czy siak kupuję na kilogramy te czerwone lakiery i potem muszę pokazywać. ;)

      Delete
  2. Bardzo ładne kolory w tym zestawie :) Chętnie bym przygarnęła do siebie tego nudziaka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, nude też jest bardzo ładny i z tego co pamiętam, to malowało się też nim ok. :)

      Delete
  3. Piękny kolor :) właśnie ostatnio szukałam jakiejś fajnej czerwieni ale nie mogłam nic fajnego znaleźć :(
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli oczywiście masz ochotę :)

    ReplyDelete
  4. Lakier jest super piękny, o wiele bardziej podoba mi się niż najnowszy odcień z OPI Skyfall - Pozdrawiam ciepło, Blogging Novi.

    ReplyDelete
  5. Piękny ten czerwony. Już kiedyś dzięki Tobie skusiłam się na zestaw lakierów z h&m(brąz,beż,złoty brokat) i byłam zachwycona. Ns ten na pewno zerknę. Mam tylko nadzieję, że jeszcze będzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie nadal te zestawy zalegają, ale to H&M bez kolorówki, a jak rzucają jakieś lakiery do koszy, to jest święto lasu. :)

      Delete
  6. Bardzo ładna czerwień. A jak pędzelek? Ostatnio szukam lakierów z cienkimi precyzyjnymi pędzelkami, a wszystkie firmy wypuszczają lakiery z takimi szerokimi którymi mażę sobie po skórkach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz co, te lakiery ogólnie są niewielkie więc automatycznie i pędzelki są małe, myślę, że mogłabyś być z nich zadowolona.

      Delete
  7. piękny odcień tej czerwieni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...