Wednesday, 7 November 2012

Belle, Revlon

Belle, Revlon
It's a mix of hologram/silver glitter in two sizes, the base is clear and the glitter itself isn't very dense. So it's better to layer it over another polish and then even one coat looks cool. I got bored oflayering glitter over black polishes so I tried to wear it over pale turquoise - it gives a mermaid, snow frost look, I like it a lot! The polish isn't extraordinary (comparing to all the crazy glitters which are so popular these days) but it works great when you want to refresh your manicure or add something extra without being over the top. It also has a fairly sleek surface once dry, so you don't have to apply top coat.

Belle, Revlon
Ten brokatowy top to mieszanka srebrnego i holograficznego brokatu w dwóch rozmiarach, baza jest bezbarwna a sam brokat nie jest szczególnie gęsty. Lepiej więc używać go na jakieś inne kolory i wtedy nawet jedna warstwa wygląda bardzo fajnie. Ostatnio nieco znudziło mi się używanie brokatów na ciemne/czarne lakiery, dlatego spróbowałam położyć Belle na blady turkus - daje taki syrenkowy efekt, co bardzo mi się podoba. Wiem, że nie jest to jakiś nadzwyczajny lakier (szczególnie porównując ze wszystkimi szalonymi glitterami, które są teraz takie popularne), ale świetnie się sprawdza kiedy chcemy np odświeżyć kilkudniowy mani albo dodać coś ekstra, ale nieprzesadzonego. Po wyschnięciue Belle jest dość gładka, więc miło się go nosi i nie trzeba koniecznie nakładać top coatu.



18 comments:

  1. śliczny , bardzo ładnie wygląda ;)

    ReplyDelete
  2. Uroczo wygląda ;) Glitterki mają najwięcej uroku na ciemnych lakierach ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. coś w tym jest na pewno, ale mi się trochę przejadło. ostatnio kręcą mnie na jasnych bardziej...ale pewnie zimą znowu na ciemne się przerzucę. :)

      Delete
  3. O kurka, ładny ten brokat. A zdradź, co masz pod spodem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze, nie pamiętam za dobrze - chyba Kocimiętka Colour Alike albo Mermaid Tears z OPI

      Delete
  4. Pretty! I love this combination :)

    ReplyDelete
  5. a ja właśnie najbardziej lubię glittery na pastelach. cyrkowy z essence wygląda świetnie na mięcie lub pudrowym różu :)

    ReplyDelete
  6. mam identyczny i bardzo go lubie pięknie wygląda na delikatnym różu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tak, właśnie myślałam przed chwilą o tym różu i już dwie osoby mi tak napisały - coś w tym musi być :D

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. mam Galaxy z Revlonu i wygląda identycznie. na tej mięcie świetnie się prezentuje!

    ReplyDelete
  9. Też mi się skojarzyło z syrenką! :D
    Świetne połączenie, bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  10. Czuję w kościach, że na czymś jeszcze jaśniejszym prezentowałby się co najmniej tak samo dobrze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj wiem, wiem, ale jak robiłam zdjęcia to nie pomyślałam o tym i już miałam gotowy turkus na paznokciach - no i tak to ;)

      Delete
  11. bardzo fajny brokat, ostatnio mam fazę na nie no i nudziaki i staram się je kupować:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...